پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
پ

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس
کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس

روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در ارزیابی عملکرد و تولید محتوا در بین ۳۱ استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پگاه خبر، مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس  گفت : ارزیابی توسط سازمان همیاری شهرداری های یزد به صورت کشوری در سه ماهه فصل بهار صورت گرفت .

منصوره خسروبیگ در ادامه عنوان کرد :در این ارزیابی فارس توانست با تولید محتوا های مختلف از سازمان جزء سه رتبه برتر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بیشترین آمار تولیدی را داشت ،اظهار کرد : سازمان همیاری شهرداری های استان فارس توانست با اختلاف اندک از سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی مقام سوم را در بین ۳۱ استان کسب کند.

خسروبیگ در پایان به ملاک های این امتیاز ها اشاره کرد و افزود: ملاک امتیاز ها تولید اخبارو اطلاع رسانی بوده است که امیدواریم این برنامه در دوره های بعدی به صورت ویژه تر انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

دعوت به حضور حماسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات/ برنامه راهبردی عملیاتی با بیش از ۵۰ پروژه بزرگ‌مقیاس و اولویت ویژه‌ تعریف شده است 14 تیر 1403
در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز مطرح شد؛

دعوت به حضور حماسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات/ برنامه راهبردی عملیاتی با بیش از ۵۰ پروژه بزرگ‌مقیاس و اولویت ویژه‌ تعریف شده است

در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز که در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد، بر جهاد تبیین به منظور دعوت برای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری تأکید شد.

فارس در سواحل نیلگون خلیج فارس شهر بندری می سازد 13 تیر 1403
ایمانیه در آیین آغاز عملیات اجرایی دهکده لجستیک شیراز خبر داد:

فارس در سواحل نیلگون خلیج فارس شهر بندری می سازد

محمد هادی ایمانیه در آیین آغاز عملیات احداث دهکده لجستیک شیراز با تاکید بر اینکه ایجاد این دهکده برای استان فارس یک امر ضروری است، از احداث شهر بندری در سواحل خلیج فارس توسط این استان خبر داد.

بازدید دکتر افضلی شهردار منطقه سه از انتشارات نوید شیراز 13 تیر 1403

بازدید دکتر افضلی شهردار منطقه سه از انتشارات نوید شیراز

سید محمد جواد افضلی شهردار منطقه سه* به همراه برخی معاونین و مسئولین این شهرداری، از مجموعه انتشارات نوید شیراز بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.