برپایی ششمین میزخدمت پیگیری مسائل قضایی ایثارگران فارس در بنیاد شهید و امور ایثارگران
برپایی ششمین میزخدمت پیگیری مسائل قضایی ایثارگران فارس در بنیاد شهید و امور ایثارگران

ششمین میز خدمت پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور رئیس مجتمع قضایی خانواده و معاون قضایی دادگستری شهرستان شیراز، در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزارشد.

به گزارش پگاه خبر، ششمین میز خدمت پاسخگویی به سوالات و پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی خورشیدی رئیس مجتمع قضایی خانواده و معاون قضایی دادگستری شهرستان شیراز و جمعی از قضات در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه برگزاری این میزخدمت اظهار داشت: به یاری خدا ششمین میز خدمت بررسی مشکلات قضایی و پاسخگویی به سوالات حقوقی ایثارگران برای نخستین بار در کشور به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزارشد که در این جلسه مشکلات قضایی ۴۰ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان مورد بررسی قرار گفت و دستورات لازم برای پیگیری ویژه توسط مقام قضایی صادر شد.
ابراهیم بیانی هدف از برپایی این میزهای خدمت را تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: در کنار بررسی مشکلات، رهنمود های قضایی توسط مقامات دادگستری و قضات به خانواده های شاهد و ایثارگر ارائه می شود تا در مسیر درست قانونی بتوانند حرکت کنند.
رئیس مجتمع قضایی خانواده و معاون قضایی دادگستری شهرستان شیراز نیز در حاشیه این مراسم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه امنیت و عدالت، اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه مجموعه قضات دادگاه خانواده در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برای بررسی مشکلات قضایی خانواده شهدا و ایثارگران حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام و المسلمین علی خورشیدی افزود: در این میز خدمت ضمن بررسی مشکلات پرونده های مرتبط با موضوع خانواده، دستورات لازم و موارد مرتبط با شعبات دادگاه های خانواده شهرستان شیراز صادر شد.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد: مجدانه پیگیر موضوعات قضایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت ویژه هستیم و امیدواریم اطاله دادرسی نداشته باشیم و در اسرع وقت به پرونده های آن عزیزان رسیدگی شود چراکه شهدا برگردن همه ما حق دارند و خانواده معظم شهدا ولی نعمتان ما هستند و هرچه داریم از شهدا است.

انتهای پیام/