پیگیری طرح های کلان آبی در دیدار با وزیر نیرو
پیگیری طرح های کلان آبی در دیدار با وزیر نیرو

محمدهادی ایمانیه در دیدار با علی اکبر محرابیان طرح های کلان حوزه آبی فارس را پیگیری و بر اجرای سریع آنان تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر،  محمدهادی ایمانیه یکشنبه دهم تیر ماه در سفر به تهران، رفع تعدادی از مسائل و موارد آبی استان را در دیدار با وزیر محترم نیرو، علی اکبر محرابیان پیگیری کرد.
استاندار فارس در این دیدار با اشاره به تقاضای مردم شهرستان های ممسنی و رستم برای پیگیری در تکمیل سد پارسیان، گفت: وزیر محترم نیرو طبق دستوراتی که صادر کردند بنا شد در همین هفته نتیجه این موضوع بصورت قطعی اعلام شود.
وی از طرح موضوع خط انتقال آب از خلیج فارس به بوشهر و غرب استان فارس بویژه برای کازرون، نورآباد و کوهچنار در این جلسه خبر داد و گفت: این موضوع نیز به تاکید وزیر محترم نیرو رسید بنا بر دستور مهندس محرابیان چگونگی اجرای این موضوع نیز پس از طرح در شورای مدیران وزارت نیرو، تصمیم گیری خواهد شد.
ایمانیه، از درخواست خود مبنی بر اخذ ماده ۲۳ برای اجرای خط سوم انتقال آب به شهر شیراز خبر داد و در ادامه با اشاره به وضعیت آبی شهرستان خرامه، گفت: برای رفع تنش آبی شهرستان خرامه مذاکرات خوبی با وزیر محترم نیرو داشتم؛ معتقدم یکی از راه های پایدار رفع تنش آبی این شهرستان، تسریع در انتقال آب از سد درودزن است که امیدواریم با حمایت وزارت نیرو محقق شود.
نماینده عالی دولت در فارس همچنین خواستار تامین اعتبار لازم برای تکمیل سد نرگسی هم شد و خاطر نشان کرد: با تکمیل اعتبار لازم، در سال جاری شاهد آبگیری این سد خواهیم بود که برای غرب فارس بویژه شهرستان کازرون و فراشبند موثر خواهد بود.
استاندار فارس در سفر به تهران در همایش مشترک استانداران با وزیر کشور نیز شرکت کرد.
در این همایش از استانداران خواسته شد، همانند مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اصل بی طرفی با جدیت رعایت شود. همچنین تدابیر لازم برای حفظ امنیت صندوق ها و سلامت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اتخاذ شد.
انتهای پیام/