آسفالت بیش از ۳۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و پنجم در شیراز
آسفالت بیش از ۳۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و پنجم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته چهل و پنجم، ۳۸ هزار و ۵۰۵ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۵۳۰ تُن آسفالت شده است.

به گزارش پگاه خبر،  اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته چهل و پنجم، ۳۸ هزار و ۵۰۵ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۵۳۰ تُن بوده است.

عملیات لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۹ و ۱۰ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در محله ابیوردی یک خیابان شهید محمود صالحی و انشعابات در منطقه یک، فرعی‌های بولوار اتحاد در منطقه ۷، فرعی احمدآباد در منطقه ۹، کوچه ۲ نصر غربی در منطقه ۱۱ و تقاطع قائم- رحمت-احمدی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام‌شده است.

روکش آسفالت در معبر خاکی(زیرسازی شده) نیز در کوچه ۶ شهید مطهری شمالی در منطقه یک، فرعی‌های بولوار پدافند در منطقه ۹ و کوچه شکوفه ۳ و فرعی‌های زیمنس در منطقه ۱۰ و تراش و ترمیم آسفالت در بزرگراه امام خمینی(ره) از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز انجام گرفته است.

بنابراین گزارش؛ طی چهل‌وپنج هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۶ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۲۷۱ هزار و ۴۲۲ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/