وحدت و انسجام نشانه تعهد ما به آرمانهای انقلاب است
وحدت و انسجام نشانه تعهد ما به آرمانهای انقلاب است

عضو شورای شهر شیراز در حمایت از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب گفت:  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، وحدت و انسجام نیروهای انقلابی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این اتحاد نه تنها ضامن پیروزی در این عرصه است، بلکه نشانه‌ای از تعهد ما به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن می‌باشد.

به گزارش پگاه خبر در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ،سیده مریم حسینی عضو هیات رییسه شورای شهر شیراز با صدور بیانیه ای خواستار انسجام بیشتر نیروهای انقلاب و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری شد .

در این بیانیه آمده است :
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، وحدت و انسجام نیروهای انقلابی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این اتحاد نه تنها ضامن پیروزی در این عرصه است، بلکه نشانه‌ای از تعهد ما به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن می‌باشد.

همچنان که امام علی (ع) در فرمان‌نامه خود به مالک اشتر فرمودند: “اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم” (شما را به تقوای الهی و نظم در کارهایتان سفارش می‌کنم). این رهنمود بزرگ ما را به همدلی، همکاری و نظم در راستای منافع عمومی و دوری از تفرقه و اختلاف فرا می‌خواند.

رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز همواره بر اهمیت وحدت و انسجام میان نیروهای انقلاب تأکید داشته‌اند. ایشان فرمودند: “وحدت کلمه، اتحاد و انسجام نیروهای انقلاب، سرمایه‌ای بزرگ است که باید از آن مراقبت کرد.” این سخن گهربار یادآور می‌شود که پیروزی در انتخابات تنها با اتحاد و همدلی میان تمامی نیروهای انقلابی میسر است.

شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی نیز، که همواره به عنوان نماد وحدت و انسجام در میان نیروهای انقلابی شناخته می‌شود، فرمودند: “ما با هم هستیم، و این بودن با هم، نیرویی است که هیچ دشمنی نمی‌تواند آن را از میان بردارد.” این سخن حکیمانه ما را به اهمیت اتحاد و همبستگی در مقابله با چالش‌ها و دشواری‌ها فرا می‌خواند.

هموطنان گرامی، در این برهه حساس از تاریخ کشورمان، از همه شما عزیزان می‌خواهم که با حفظ وحدت و همبستگی، در مسیر انتخاباتی شرکت کرده و از “نامزدهای انقلابی” حمایت کنید.

سیده مریم حسینی
عضو هیات رئیسه ششمین شورای اسلامی شهر شیرازسومین حرم اهل بیت(ع)