یادواره سرداران و ۱۵۷ شهید شهرستان بوانات با حضور مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان فارس برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر،  در راستای برگزاری دومین اجلاسیه ملی سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، یادواره ۱۵۷ شهید شهرستان بوانات، در حسینیه ثارالله شهر بوانات، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسئولان شهرستانی و سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید استان فارس برگزار شد.

سردار بیانی در این یادواره اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این یادواره ها هم نام شهدا را زنده نگه داریم و هم پیام شهدا را به جامعه و جوانان منتقل کنیم.

وی افزود: خداوند تبارک و تعالی جایگاهی که به شهدا داده از جایگاه امامزادگان بیشتر است؛ لذا در گلزار مطهر شهدا که حضور پیدا می کنید با آگاهی خواسته وحاجتی دارید از شهدا بخواهید که حاجت روا بر می گردید.

سردار بیانی با اشاره به دو موضوع مهم پیشرو، یکی شرایط جهانی جمهوری اسلامی موقعیتی که پیرامون ماست ودومین موضوع انتخاباتی که در پیش داریم تصریح کرد: وظیفه داریم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شرکت کنیم.

این یادگار دفاع مقدس گفت: هدف امریکا و اروپا از این همه خونریزی در منطقه، تشکیل خاورمیانه جدید و برچیدن اسلام از کره زمین بود که رهبری گفتند خاورمیانه جدید در حال شکل گیری به نفع شما نیست بلکه به نفع جهان اسلام است؛ یک عده‌ای متوجه فرمایش رهبری نبودند که منظور رهبری چیست.

وی با تاکید کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونسیتی و تمدن غرب رو به افول است.

به گزارش پگاه، از برنامه های دیگر این یادواره، برپایی نمایشگاه پایگاههای اسوه، نمایشگاه کتاب وصنایع دستی هنرمندان بسیجی در جوار اجلاسیه و اجرای زیبای گروه سرود پایگاه امام حسین و روایتگری برادر هادوی از روایان دفاع مقدس ومداحی برادر دژبخش بود .

انتهای پیام/