سیاستگذاری و تصمیم گیری های غلط و اشتباه موجب هدررفت پتانسیل ها و توانمندی ها شده است
سیاستگذاری و تصمیم گیری های غلط و اشتباه موجب هدررفت پتانسیل ها و توانمندی ها شده است

همبستگی و انسجام در حمایت از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در فارس با حضور دولتمردان و کارگزاران وفادار به جبهه اصلاحات به تکامل رسید  و به همین مناسبت اجتماع استانداران و فرمانداران سابق دولتهای اصلاحات و اعتدال در شهر شیراز برگزار، که با استقبال فراوان از سوی مدعوین با شکوهی خاص مراسم برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، دکتر انصاری لاری ، مهندس تبادارو دکتر رحیمی سه نفر از استانداران حامی جبهه اصلاحات و اعتدال که هر یک در عرصه مسولینهای گذشته خوش درخشیدند در کنار یکدیگر گرما بخش محفلی بودند که به دعوت ستاد امید استان فارس برگزار شد .

«عنایت الله رحیمی» استاندار سابق فارس در مراسم آغاز به کار ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس افزود: امروز هم خوب می دانیم که کشور به رغم همه توانمندی ها و پتانسیل ها با معضلات و مشکلاتی مواجه است و متاسفانه به دلیل سیاستگذاری ها و تصمیم گیری های بعضا غلط و اشتباه هر روز این پتانسیل ها و توانمندی ها بیش از پیش هدر می رود.
وی ادامه داد: از این رهگذر می بینیم که معیشت مردم دچار تنگنا شده و سرپرستان خانواده شرمنده اعضای خانواده خودشان هستند و می بینیم که نخبگان به عنوان سرمایه‌های مادی و معنوی کشور به تنگ آمده و اقدام به مهاجرت به دیگر کشورها می‌کنند.

او اظهار کرد: امروز می بینیم که داشتن یک مسکن حداقلی برای مردم و به ویژه جوانان تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است.
استاندار سابق فارس گفت: روزهای پایانی دولت اعتدال، ارز با حدود ۲۳ هزار تومان به دولت مستقر تحویل داده شد و امروز قیمت آن به حدود ۶۰ هزار تومان رسیده است.
رحیمی افزود: در آن سال ها در خیابان ارم شیراز بعضا علیه مدیران وقت راهپیمایی می‌کردند که چرا قیمت مرغ به ۱۸ هزار تومان رسیده اما امروز از ۸۰ هزار تومان فراتر رفته است و همه آنها کسانی بودند که فکر می کردند با در دست گرفتن سکان اداره کشور می‌توانند کشور را بر اساس همان ذهنیتی که دارند مدیریت کنند اما وقتی بر سر کار آمدند و وارد سیستم اجرا شدند دیدند که چنین نیست.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم یک میلیون شغل ایجاد می‌کنیم، سه روزه مشکلات بورس را حل می‌کنیم، اینکه بگوییم چهار میلیون مسکن می‌سازیم در حالی که ملزومات آنرا هم نتوانسته ایم فراهم کنیم در واقع بیانگر این است که شناخت چندانی از دستگاه های اجرایی کشور نداریم.

او اظهار کرد: امروز فرصتی ایجاد شده که مردم می‌توانند با حضور خودشان در انتخابات، آن مواردی که بعضا دست نیافتنی تلقی می‌کنند را دست یافتنی کنند و قطعا حماسه حضور آنها می تواند موثر و مفید باشد.

استاندار سابق فارس بیان کرد: اگر بخواهیم رقیبی برای دکتر مسعود پزشکیان بیان کنیم قطعا قهر مردم با صندوق رای خواهد بود و اگر این موضوع حل شود می توان گفت که به زودی پیروزی حاصل خواهد شد.

رحیمی افزود: امیدواریم با برنامه هایی که دکتر پزشکیان دارد و با توجه به مردمی بودن، پاک دستی، صداقت و استفاده از نظرات کارشناسی، دولت وی بتواند از مشکلات کشور بکاهد و آنها را در جهت رفاه و آسایش مردم حل کند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : ابراهیم عباسی روزنامه نگار و فعال اجتماعی