ماجرای سال ۸۸تکرار نخواهد شد /پس از ۲۵سال گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات وارد شده است
ماجرای سال ۸۸تکرار نخواهد شد /پس از ۲۵سال گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات وارد شده است

اجتماع استانداران و فرمانداران دولتهای اصلاحات و اعتدال در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان در شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، در این نشست استاندار دولت اصلاحات در فارس گفت: پس از گذشت سالها از دوران دولت خاتمی و پس از حذف و طرد بسیاری از نیروهای متعهد دانا و توانا در عرصه مدیریت، امروز در شرایطی هستیم که جوانه امید در قلب‌ها روییده است

وی گفت : با تایید دکتر پزشکیان، شور و هیجانی ایجاد شد و روشن کرد مردم ما بر خلاف القائات و تصورات ضد انقلاب خارج کشور هنوز امیدوار هستند و مردم منتظر بودند تا حاکمیت به مشارکت برگردد .
دوره‌های گذشته شورای نگهبان با رد صلاحیت ها به قیمت برسر کار آمدن گزینه مطلوب خود مشارکت را زیر پا گذاشت و اکنون متوجه شده اند که حاکمیت یکدست خسارات فراوانی را به کشور وارد کرده است و نتیجه این شد که آقای دکتر پزشکیان از فیلتر شورای نگهبان تأیید شد .

دکتر ابراهیم انصاری لاری گفت: شرایط کنونی حضور دکتر پزشکیان فرصتی استثنایی است که بعد از ۲۵سال تجربه می کنیم. در طول ۵دوره انتخابات گذشته اصلاح طلبان یا غایب بودند یا کاندیدایی نداشتند و در انتخاباتی مهندسی شده ابزار گرم کردن تنور انتخابات می شدند .

وی افزود در شرایطی هستیم که دکتر پزشکیان مورد حمایت بزرگان و جبهه اصلاحات است . مردم نیز در بین گزینه های مورد نظرشان به دنبال فردی هستند باشرافت ،صداقت ،علم و دانایی ،نه دهانهای گشادی برای پرگویی و فریب و نیرنگ که می بینید چند نفر از چهره های فعلی در مسند قدرت بوده اند و همان حرفها و شعارهای قبل را مطرح می کنند ،امروز این چهره پاک و بی آلایش را که اسمش را رییس جمهور بی نقاب می گذارم ویژگیهای منحصر به فردی دارد . هر کس تا بحال آمده ادبیات خود را اصلاح می کند اما وی صادقانه صحبت می کند و سخنان وی بر دل می‌نشیند . پزشکیان با وجود فضل و دانش تخصصی و سوابق وزارت و نمایندگی ، بدون هیچ آلایشی مشکلات مردم را به روشنی مطرح می کند و حضور این چهره اصلاح طلب ، امید آخر است .

انصاری لاری تاکید کرد :امیدواریم همه مردم همت کنند و با انتخاب وی راه برای اصلاح و رفع مشکلات مردم گشوده شود .

استاندار سابق فارس در مورد اینکه پزشکیان گفته است من اصولگرا هستم توضیح داد : اصولگرایی توسط کیهان نشینان در دولت نهم و با همکاری اینها غصب شد و کاری کردند مذهبی بودن و اعتقاد به ارزشهای اسلامی در خودشان تعریف شود که گویا دیگران بی دین و بد دین و سکولار هستند در حالیکه باید این واژه واکاوی شود ، چرا که اگر اصولگرایی معنا شود به صداقت ،شرافت، پاکدستی امانتداری ،اول اصولگرا همین اصلاح طلبان هستند .شما مقایسه کنید وضعیت آن زمان با دولتهای نهم دهم و دولت اخیر در امانتداری و پاکدستی و ببینید کدام گروه بهتر و پاک عمل کردند .

وی گفت ما به شخصیت فردی شهید رییسی،اخلاق مداری ایشان ،تلاش و زحمات ایشان احترام می گذاریم اما یقینا در آینده دولت وی و عملکردها نقد خواهد شد و هیچ کس بجز معصومین ردای عصمت به تن نداشته است .

باید کلید واژه های مطروحه دکتر پزشکیان را برای مردم توضیح دهیم ،چرا که دکتر پزشکیان در یک فرصت کوتاه و سریع تأیید شدند در حالیکه بقیه با آمادگی حاضر شدند و از لحظه سقوط هلی کوپتر و قبل از کفن و دفن شهید رییسی، جلساتشان را برگزار کردند و برای دوره بعد ی هم از قبل خودشان را آماده کرده بودند .

وی از مدیران دولتهای اصلاحات و اعتدال خواست نسبت به تشریح ضرورت‌ها و فضای انتخابات اقدام کنند

وی در پایان گفت : برخی که هم خودشان می دانند هم مردم می دانند هم شورای نگهبان که نیامده اند تا بمانند، تأییدشان خیانت به مردم و جفای به بیت المال است اگر چهار گزینه بود، هزینه و وقت مردم کمتر گرفته می شد و شاهدیم که همینها با کمال وقاحت یاوه هایی را که دپررقبل می گفتند را تکرار می کنند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : ابراهیم عباسی روزنامه نگار و فعال اجتماعی