اولویت ما حفظ منابع آب موجود است
اولویت ما حفظ منابع آب موجود است

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی جلسه ای با نماینده ی مردم شهرستان های بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اولویت ما مدیریت مصرف آب شرب و حفظ منابع آب موجود است.

به گزارش پگاه خبر، علی شبانی در جلسه ای با اردوان اکبرپور نماینده ی مردم شهرستان های بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی ، ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی ، به بحث در خصوص مسائل موجود در روند آبرسانی به مردم و آخرین اقدامات انجام شده در طرح آبرسانی به شهرستان بیضا از خط دوم سد درود زن پرداخت.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی شهرستان های سپیدان و بیضا، بر لزوم اتخاذ رویکرد های جدی تری در حوزه ی مدیریت مصرف و ترویج اصول صرفه جویی در مصرف آب پرداخت و گفت: خشکسالی های متوالی و دور از دسترس بودن منابع آب پایدار باعث گردیده تا رویکردها بر محور مدیریت مصرف آب و حفظ منابع آب موجود برنامه ریزی شود.

وی افزود: بهترین راه برای بهره مندی از آب شرب و استمرار خدمات آبرسانی، مدیریت عرضه و تقاضای آب و صیانت از منابع آب موجود است.

وی در خصوص طرح ها و پروژه های در دست اجرا نیز اظهار داشت: در حال حاضر برآنیم تا با یاری خداوند پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و با بهسازی و افزایش بهره وری تأسیسات آبرسانی موجود، از فصل گرم سال عبور کنیم.

او در خصوص طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان بیضا از خط دوم سد درود زن نیز بیان داشت: به فضل الهی و با کمک بسیج سازندگی، این طرح عظیم در مسیر تکمیل است و به زودی به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

در گفتگوی مذکور نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر تشریح مسائل موجود در آبرسانی به مردم این شهرستان ها به ویژه روستاهای تحت پوشش، مسئولین محلی را همگام و همراه با شرکت آبفا استان فارس توصیف نمود و در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/