مدیریت شهری شیراز در سیزدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی خود به شهرداری منطقه ۳ رسید
مدیریت شهری شیراز در سیزدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی خود به شهرداری منطقه ۳ رسید

مدیریت شهری شیراز در سیزدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی از مناطق یازده گانه و دیگر سازمانها و دوایر این کلان شهر که با هدف تکریم ارباب رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام می‌شود به شهرداری منطقه ۳ رسید.

به گزارش پگاه خبر، در این بازدید چندساعته، مطابق سلسله بازدیدهای پیشین، گفت‌‌وشنود با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه ها و پروژه ها؛ از مواردی بودند که در این بازدید نیم‌روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری انجام گرفت.

محمدحسن اسدی در آخرین بازدید نظارتی در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز با حضور در منطقه ۳ اظهار کرد: این بازدید با همراهی رئیس و جمعی از اعضای شورا، عضو و ناظر شورای اسلامی در منطقه ۳، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد که در خدمت کارکنان منطقه، مراجعین و شهروندان بودیم.

وی افزود: مطابق روال بازدیدهای نظارتی در یک بازه زمانی سه ساعته عمدتا درخواست‌ها، مسائل و مشکلات شهروندان بدون واسطه مطرح و دستورات و تصمیمات لازم اتخاذ گردید و بیشتر مراجعه کنندگان تعیین تکلیف شدند و در خواست های آنان به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

این مقام ارشد شهری تصریح کرد: در ادامه دیدار چهره به چهره با کارکنان شهرداری منطقه ۳ انجام شد و مطابق انتظارات بحق پرسنل شهرداری درخواست ها و مطالبات آنها استماع و دستورات لازم صادر و اتخاذ شد.

شهردار شیراز ادامه داد: در پایان جلسه با همراهی اعضای محترم شورا و همچنین شهردار منطقه، معاونین و مسئولین در گام آخر جمع بندی مسایل و مشکلات و پروژه های مدنظر و تاثیرگذار سنجش و مورد واکاوی قرار گرفت.

انتهای پیام/