حضور پرقدرت با  ۸برند خودرویی در  بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس
حضور پرقدرت با  ۸برند خودرویی در  بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس

مدیر عامل گروه بازرگانی قاسم پور از حضور در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس با ۸برند خودرویی خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، احمد قاسم پور با بیان اینکه نمایشگاه امسال پرتوان تر و پرقدرت تر از سالهای گذشته است، بیان داشت: نمایشگاه بین المللی خودرو فارس  یکی از پرطرفدارترین نمایشگاههاست که هرساله در خرداد ماه برگزار میشود و مورد استقبال مردم و طرفداران خودرو قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: گروه بازرگانی قاسم پور با خودروهای وارداتی محصولات گروه مدیران خودرو شامل خودروهای فونیکس، اکستریم، ام وی ام….و همچنین برندهای خودرویی از کمپانی های دیگر شرکت کرده است.
مدیر عامل گروه بازرگانی افزود: در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس، حجم خودروهای وارداتی و مونتاژی بالارفته است و قوی تر از سالهای قبل در این نمایشگاه حضور دارند.

 

 

قاسم‌پور برپایی و حضور در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس را نشان دهنده عظم جدی بخش دولتی در حمایت از فعالان بخش خصوصی به منظور رونق بخشی در عرصه صنعت خودرو در شیراز و کشور دانست.
وی در خصوص اشتغالزایی در گروه بازرگانی قاسم پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته  ۲۰۰نفر بصورت مستقیم و ۵۰۰نفر غیر مستقیم در این مجموعه وارد بازار کار شده اند.
وی به برنامه های اینده این هلدینگ اشاره کرد و افزود:برنامه های اتی ما واردات خودرو هست که امیدواریم محقق شود.

 

 

مدیر گروه بازرگانی قاسم پور با اشاره به سابقه بازرگانی قاسم پور در ارائه خدمات به مشتریان اظهار داشت: مفتخر هستیم که گروه بازرگانی قاسم پور  توانسته است نمایندگی های  نیسان، میتسوبیشی، ام وی ام و  کویر موتور را در سطح استان  فارس راه اندازی نموده و با حضور پرقدرت در این‌نمایشگاه؛ رویداد دیگری را به توانمندی های خود اضافه کند.
مدیر عامل گروه بازرگانی قاسم پور یاداورشد: با تلاش کارکنان شرکت و همچنین اعتماد مشتریان به نمایندگی ها، ما میتوانیم بهترین برند در عرصه خودرو جهان، در کشور باشیم.
انتهای پیام/