اعزام بیش از ۵۰۰ نیروی انسانی از نیمه مرداد ماه به مرز شلمچه
اعزام بیش از ۵۰۰ نیروی انسانی از نیمه مرداد ماه به مرز شلمچه

اولین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرداری شیراز با هدف خدمات رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) در مرز شلمچه به ریاست معاونت محیط زیست و خدمات شهری و رئیس ستاد اربعین شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، روح الله خوشبخت با تاکید بر انجام هماهنگی های لازم برای تسریع در عملیات ساخت و بهره برداری از سوله موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه، این اقدام را در خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران موثر دانست.
خوشبخت همچنین به انجام هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات دیگری همچون نظافت، جمع آوری زباله، به طول بیش از ۴ کیلومتر و بصورت رفت و برگشت از سه راه جهاد تا نقطه صفر مرزی و همچنین پایانه، ایمنی، آتشنشانی، حمل و نقل وسایر خدمات به زائران از سوی شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: علاوه بر این اقدامات فرهنگی درخور جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نیز در این ایام انجام می شود.
او با بیان اینکه شهرداری شیراز همچون سال های گذشته به خدمت رسانی در ایام اربعین می پردازد، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی از جمله پاکبانان، آتشنشانان، رانندگان، اتوبوس، نیروهای اداری و امور فرهنگی از ۱۵ مرداد ماه به مرز شلمچه اعزام خواهند شد.
معاون شهردار شیراز همچنین خاطرنشان کرد: عملیات طراحی و ساخت سوله های ثابت در موکب حضرت احمد بن موسی(ع) طبق مصوبه شورای شهر شیراز در دست اجرا است و تا ایام اربعین در مدار خدمت رسانی قرار می گیرد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری شیراز همچنین از سایر ارگان ها از جمله علوم پزشکی شیراز خواست با همکاری و همراهی همیشگی خود روند برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی را هموار کنند.
خوشبخت افزود: نیاز به واکسیناسیون در موضوعات مورد نیاز، اعزام تیم اورژانس، تجهیزات، و استقرار در محل مورد نظر برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی خادمان زائران اباعبدالله الحسین(ع) از جمله مواردی است که به همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیاز دارد.

انتهای پیام/