برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس/۱۶رونمایی  در نمایشگاه خودرو
برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس/۱۶رونمایی  در نمایشگاه خودرو

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس از برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، محسن نهاوندی، در نشست خبری   بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس با بیان اینکه این اتفاق اولین نمایشگاه خودرویی سال است، بیان داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر  ۲۱ هزار مترمربع، ازتاریخ ۲۲ تا ۲۵ خردادماه  از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می شود.
وی از ۱۶رونمایی در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: ۳۲ شرکت از ۱۵ هلدینگ اصلی کشوردر  نمایشگاه فارس که اهمیت ویژه ای برای شرکت های خودروسازی دارد حضور دارند و که ۱۶رونمایی ار چند شرکت فارس و تهران انجام‌می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تصریح کرد: رونمایی از ۹ خوردوی سنگین و هفت خودرو سبک است که این حجم از رونمایی در این نمایشگاه بی نظیر بوده است.
نهاوندی ادامه داد:  این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۱ هزار مترمربع برپا می شود که متاسفانه بسیاری از شرکتها درخواست حضور داشتند و به دلیل کمبود فضا نتوانستیم میزبان انها باشیم  که سعی در رفع این مشکلات داریم و با ایجاد زیرساخت های جدید در سال آینده این نمایشگاه با تعداد بیشتری از شرکت ها برگزار می شود.
در ادامه نشست مدیر عامل شرکت ایدرو گفت: اولین نمایشگاه خودرو سال هست و شیراز به عنوان هاب جنوب کشور شناخته میشودکه۱۵ هلدینگ کشور و ۳۲ شرکت خوردویی در این نمایشگاه به منظور ارایه اخرین دستاوردهای خود حضور یافتند.
علی منصوریان کاشانی، با اشاره به اینکه تقاضای حضور در این‌نمایشگاه بالا بود ابراز داشت: شرایط واردات و خودرو در کشور بهبود یافته و تقاضای بسیاری داشتیم که به خاطر کمبود فضای موجود نمایشگاهی نتوانستند در این نمایشگاه شرکت کنند.
وی تصریح کرد: نگاه وزارت صمت در خصوص خودروهای برقی ویژه بود که از این نوع خودروها دعوت به عمل آمد و گروه مپنا پیشتاز در بحث خودروهای برقی و شارژ برقی است که در این نمایشگاه حضور دارد و دستاوردهای خود را به معرض نمایش می گذارد.
مدیرعامل شرکت ایدرو ادامه داد: حضور شرکت های کشورهای چین  ژاپن ،المان و کره جنوبی در این‌نمایشگاه حائزاهمیت است.
رئیس هیئت مدیره شرکت ایدرو نیز در ادامه گفت: در هیچ‌نمایشگاهی سابقه رونمایی از ۱۶ خودرو بصورت همزمان وجود نداشته است و شیراز به عنوان قطب جنوب کشور ظرفیت و توانایی دارد که بتواند نمایشگاه هایی در سطح تهران برگزار کند.
دکتر رضا احدی گفت: به دلیل مشکل فضا و متراژ نمایشگاه ظرفیت برای حضور کمپرها و خودروهای گردشگری وجود نداشت که در تلاش برلی رفع این موضوع در سال های اینده هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

زرین کلاه

عکاس: الهه پورحسین