هم‌افزایی در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک حوزه مدیریت شهری کلانشهرهای شیراز و قزوین
هم‌افزایی در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک حوزه مدیریت شهری کلانشهرهای شیراز و قزوین

در دیدار شهرداران کلانشهرهای شیراز و قزوین در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مشترک حوزه مدیریت شهری هم‌اندیشی و هم‌افزایی صورت گرفت.

به گزارش پگاه خبر، شهردار این کلان‌شهر هم‌زمان با روز جهانی صنایع‌دستی میزبان شهردار و جمعی از مدیریت شهری قزوین در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز بود.

در این دیدار که طرفین با ارائه گزارشی از مدیریت شهری متبوع و دستاوردها و توانمندی‌های خود پرداختند، در خصوص استفاده از ظرفیت هم‌اندیشی و هم‌افزایی صورت گرفت.

شهردار کلان‌شهر شیراز در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت هر دو کلان‌شهر به‌گونه‌ای‌ست که می‌توان در راستای تعامل دوسویه و ارتقای آن گام برداشت، بر تقویت این ظرفیت‌ها تصریح کرد.

محمدحسن اسدی همچنین بر ضرورت نگاه هدفمند در راستای ارتقای شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف نیز تأکید کرد.

وی که در این دیدار، قدمت ۶ هزار و ۵۰۰ ساله شیراز و ابعاد مختلف گردشگری این کلان‌شهر را برمی‌شمرد، به تعریف پروژه‌هایی کلان در راستای تقویت جاذبه‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: تقویت جاذبه‌های گردشگری این کلان‌شهر و همچنین اقتصاد گردشگری ازجمله اهداف مدنظر مدیریت شهری شیراز است که به جد در تلاش برای انجام آن هستیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در پرتو تلاش شبانه‌روزی شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر تأکید و تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب و از اعماق زمین تا ارتفاعات این کلان‌شهر در حال انجام است تا شهری شایسته شهروندان ساخته شود.

اسدی همچنین بر خدمات‌رسانی به‌منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی تأکید کرد.

شهردار کلان‌شهر قزوین نیز در این دیدار با تصریح بر ظرفیت‌های شهر متبوع خود اظهار کرد: قزوین دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های خوبی است که تلاش مدیریت شهری این کلان‌شهر در راستای تقویت این ظرفیت‌ها و بهبود خدمات تأکید کرد.

مهدی صباغی نیز همچون همتای خود بر توجه به سرمایه‌گذاری و رونق صنعت گردشگری و ابعاد مختلف حوزه مدیریت شهری ازجمله عمرانی تصریح و بر هم‌افزایی مشترک شهرداری این دو کلان‌شهر تأکید کرد.

وی در این دیدار ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری در شیراز را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: ریل‌گذاری سرمایه‌گذاری در شیراز مناسب و روند رو به رشدی دارد واجرایی شدن اهداف مدیریت شهری شیراز نشان از برنامه‌ریزی مناسب دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری شیراز در این کلان‌شهر مشهود و قابل لمس است، تصریح کرد: تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر باعث رشد و توسعه شیراز شده است.

صباغی همچنین بیان کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیر شیراز در حوزه گردشگری، مذهبی و اقلمی باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران شده است.

انتهای پیام،/