تعامل و همکاری برای پیشرفت و توسعه استان
تعامل و همکاری برای پیشرفت و توسعه استان

رییس گروه مشاورین و دستیاران استاندار فارس عصر یکشنبه ۲۰ خرداد با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پگاه خبر، در این نشست که با حضور اعضای شورای معاونین مرکز برگزار شد رییس گروه مشاورین و دستیاران استاندار فارس گفت: بنا به وظیفه خود باید با برگزاری نشست هایی با مسئولان اداره ها و سازمان های مختلف استان و دریافت اطلاعات صحیح و متقن از آنها، آمار و اطلاعات مربوط به شاخص های استانی را در راستای راهبردهای کلان اجرایی استان تحلیل و با شناسایی چالش ها و مشکلات، راهکارهای مورد نظر را احصا کنیم و برای اداره بهتر امور استان در اختیار مسئولان اجرایی قرار دهیم.
محمد باقر کشفی با بیان اینکه باید با تبیین و اطلاع رسانی دقیق فعالیت ها و خدمات دولت، مردم را در جریان این اقدامات قرار دهیم تا شیرینی خدمات و دستاوردهای دولت را بخوبی حس کنند افزود: در این زمینه نیازمند کمک و همکاری بیش از پیش صداوسیمای فارس هستیم.
مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این نشست با بیان اینکه ظرفیت های استان فارس در بخش های مختلف در کشور بی نظیر است گفت : باید با مدیریت هدفمند و اثرگذار از این ظرفیت ها بخوبی استفاده کرد تا شاهد شکوفایی استان فارس در عرصه های مختلف باشیم.
دکتر پهلوانیان تاکید کرد صداوسیمای فارس در راستای سیاست همیشگی خود برای همراهی و همکاری با دولت آماده است تا خدمات و دستاوردهای دولت را بخوبی به مردم اطلاع رسانی و تبیین کند و در پیشرفت و توسعه استان فارس بیش از گذشته گام بردارد.

انتهای پیام/