جلوه های خودباوری و امیدآفرینی در فعالیت های عمرانی و صنعتی فارس متبلور شده است
جلوه های خودباوری و امیدآفرینی در فعالیت های عمرانی و صنعتی فارس متبلور شده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس از تبلور جلوه های خودباوری و امیدآفرینی با تکیه بر جوانان توانمند در طرح های عمرانی و صنعتی شیراز خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، عباس فرج زاده در اردوی روایت پیشرفت ویژه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، اظهارداشت: عظمت و بزرگی تلاش هایی که در بخش های عمرانی استان و شیراز به ویژه فاز دوم پروژه خط دو متروی شیراز صورت می گیرد موجب افتخار و تحسین هر بیننده ای است.

وی در این بازدید که از پروژه گسترش متروی شیراز آغاز شد با بیان این که معرفی و نمایش این اقدامات می تواند روح امید و خودباوری را در نوجوانان و جوانان بیش از گذشته متبلور کند، گفت: بعضی از جنبه های فعالیت قطار شهری شیراز در سطح کشور و منطقه نمونه و الگو است و امروز شهر شیراز به همت شهرداری و شورای اسلامی این کلان شهر و تلاش و تخصص جوانان متخصص، تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در بخش دیگری از این بازدید با اشاره به فعالیت های افتخارآفرین صنعتی و تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، ادامه داد: عمده مدیران و کارکنان این مجموعه ها از جوانانی هستند که موفق شده اند محصولات خود را در زمینه های مختلف به کشورهای دنیا صادر کنند که نشان دهنده کیفیت و اهمیت دانش و مهارت ایرانی است.
فرج زاده تاکید کرد: این فعالیت ها، جنبه های بسیار مهم اقتصادی و صنعتی دارد اما آنچه باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد موضوع امیدآفرینی و باور ملی به توانمندی های داخلی و لزوم تکیه به نیروهای خوشفکر و خلاق ایرانی است که هر مانعی را با ابتکارات خود پشت سر می گذارند.
وی واحد تولید غذای آماده در شیراز را افتخاری برای فارس و کشور دانست و گفت: اینکه زنجیره تامین این واحد تولیدی در استان فارس قرار دارد تاثیر فراوانی در زمینه سلامتی و توسعه اقتصادی و اشتغال به جا می گذارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان این که این استان رنگین کمانی از صنایع و فناوری ها است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم هرچه سریع تر به سمت فناوری های نوین پیش برویم و با افزایش کمی تولیدات و تولید محصولات با کیفیت بالاتر، نقش خود را در اقتصاد جهانی افزایش دهیم.
فرج زاده افزود: همچنان که در فضای رسانه ای با جنگ شناختی و ترکیبی روبرو هستیم در حوزه اقتصادی نیز نبرد سختی وجود دارد و صنعتگران کشور مجاهدان این صحنه مهم و تاثیرگذار هستند.
در این بازدید جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس از خط دو متروی شیراز، مجموعه صنعتی برنا، مجموعه غذایی ب.آ، مجموعه تولیدی گلدیلا و کارخانه پپسی بازدید

نمودند.

انتهای پیام/