افتتاح زائرسرای جام جم با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی
افتتاح زائرسرای جام جم با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی

در پنجمین روز از دهه کرامت و همزمان با ششم ذی القعده سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام ، دکتر حسن عابدینی معاون امور استانهای رسانه ملی صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت به شیراز سفر کرد و مورد استقبال دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس قرار گرفت.

به گزارش پگاه خبر ، معاون امور استانهای رسانه ملی سپس به محل ساخت زائرسرای جام جم صداوسیمای فارس رفت و این مجموعه اقامتی را افتتاح کرد. در مراسم افتتاح این زائرسرا آقای هادی طائب مدیرکل خدمات اجتماعی و رفاهی سازمان نیز حضور داشت.

زائرسرای جام جم صداوسیمای فارس در ۳ طبقه با ۱۸ واحد در مدت یکسال بازسازی شده امروز همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به بهره برداری رسید.

شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام به دلیل وجود مقدس و منور حضرت احمد بن موسی علیهما السلام و امام زادگان واجب التعظیم علیهم السلام و اماکن تاریخی و جاذبه های دیدنی و گردشگری هم مرکز معنوی و هم قطب گردشگری پزشکی در جنوب کشور محسوب می شود و هر سال پذیرای بسیار از همکاران و خانواده های آنها در رسانه ملی است.

معاون امور استانهای رسانه ملی به همراه دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس سپس از استودیو ۰۴ سیما که اچ دی سازی شده است دیدن کرد و با حضور در استودیو ۰۳ سیما از کمبودهای آن برای اتمام پروژه اچ دی سازی مطلع شد.

دکتر عابدینی سپس از واحد سیار صداوسیمای فارس که پروژه اچ دی سازی آن در حال انجام است دیدن کرد.

دیدن از پروژه در حال ساخت سالن چند منظوره ورزشی صداوسیمای فارس و بازدید از آلاچیق و کافی شاپ محوطه مرکز از دیگر برنامه های معاون امور استانهای رسانه ملی بود .

انتهای پیام/