کارگاه تحلیل رسانه ای در روابط عمومی با رویکرد داده کاوی و نیازسنجی افکارعمومی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، با پیشتازی استان فارس، برگزار شد
به گزارش پگاه خبر، عباس فرج زاده مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس با اعلام آغاز دوره های آموزشی تخصصی گفت: با هدف آموزش و توانمند سازی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس و براساس طرح درس و ابلاغیه های شورای اطلاع رسانی دولت، دوره آموزشی تحلیل رسانه ای با عنوان دوره اقناع و تبلیغ به صورت آموزشی و کارگاهی برگزار شد.
وی با بیان این که آموزش مطلوب پیش نیاز و مقدمه عملکرد مطلوب و بهینه در روابط عمومی های حرفه ای و موثر به شمار می رود، اظهارداشت: حوزه روابط عمومی به دلیل این که با تحولات سریع اجتماعی و فناوری اطلاعات، ارتباط زیادی دارد لزوماً نیازمند آموزش های کاربردی و مداوم است تا بتواند کارکرد مطلوب خود را تداوم دهد.
عباس فرج زاده با اعلام این که فارس اولین استانی است که در سال ۱۴۰۳ در زمینه برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی ویژه روابط عمومی ها در سطح کشور اقدام کرده است، ادامه داد: امیدواریم این حرکت تا پایان سال تداوم داشته باشد و شاهد ارتقای توانمندی ها و بهبود شاخص های اطلاع رسانی هنرمندانه در راستای جهاد تبیین در سطح استان فارس باشیم.
وی با اشاره به این که همکاری مطلوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، فرمانداری ها و شهرداری ها، موجب شکوفایی و اثرگذاری دوچندان این بخش در مدیریت استان خواهد شد، گفت: تقویم آموزشی ویژه روابط عمومی های استان با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت استان فارس تدوین شده است و توسط کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اجرا خواهد شد.
گفتنی است دوره آموزشی – کارگاهی تحلیل رسانه ای با حضور جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان فارس به میزبانی اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/