کشف ۳۰۰ میلیارد اموال مسروقه در فارس
کشف ۳۰۰ میلیارد اموال مسروقه در فارس

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل و مغازه و کشف ۳۰۰ میلیارد اموال مسروقه در شیراز خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر ، اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و مغازه در سطح شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به […]

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل و مغازه و کشف ۳۰۰ میلیارد اموال مسروقه در شیراز خبر داد.


سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر ، اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و مغازه در سطح شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از تشکیل تیم ویژه ای در این خصوص، بررسی های فنی و اطلاعاتی شبانه روزی پلیس آگاهی آغاز و در نهایت اعضای یک باند حرفه ای که در سطح کشور اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه اعضای این باند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کلیه متهمان دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت مسلحانه منزل و مغازه می باشند، افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهمان به ۳۳ فقره سرقت منزل ،۳۰ فقره سرقت مغازه و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۵ دستگاه خودرو سواری متعلق به سارقان که در سرقت ها از آنها استفاده می کردند نیز توقیف شد،گفت: از سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه با ارزشی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال کشف شده است که در این خصوص تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنها شده است.


وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: شهروندان ضمن رعایت کلیه نکات ایمنی جهت جلوگیری از وقوع سرقت، در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.