محیط بانان بازنشسته حامل کوله باری از تجربه و اندوخته های ارزشمند هستند
محیط بانان بازنشسته حامل کوله باری از تجربه و اندوخته های ارزشمند هستند

فرماندار شهرستان اقلید در آیین تجلیل از محیط بان بازنشسته بهجت الله محمدی گفت: محیط بانان بازنشسته حامل کوله باری از تجربه و اندوخته های ارزشمند هستند، این تجارب ارزنده باید در حفظ محیط زیست بکار گرفته شود.

به گزارش پگاه خبر، منصوری با تقدیر از خدمات محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست در این شهرستان ادامه داد: سختی شغل محیط بانی را باید هرچه بیشتر در افکار عمومی تبیین کرد تا اهمیت این شغل برای همگان آشکار شود.
فرماندار اقلید اضافه کرد: حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آنها باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و برابر مرّ قانون با متخلفان محیط زیست برخورد شود.
وی اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و طبیعت یک اصل جدی است که فرصت را فراهم می‌کند تا مردم زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید نیز با تقدیر از خدمات بهجت الله محمدی که ۳۰ سال خدمت صادقانه را انجام داد گفت : خدمات این محیط بانان بازنشسته مورد تقدیر است.
علی بخش نجاتی اظهار داشت : از همه ظرفیت های قانونی برای حفظ محیط زیست در شهرستان اقلید بهره گیری می شود و محیط بانان به عنوان یار و همکار محیط زیست دراین عرصه نقش اساسی دارند.
انتهای پیام