همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جهرم برگزار شد
همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جهرم برگزار شد

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین انجمن و شرکت های حمل […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین انجمن و شرکت های حمل کالا و مسافر با حضور گسترده رانندگان و راهداران این شهرستان برگزار شد.

مهندس سیاهپور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این مراسم از تلاش های صورت گرفته در حوزه های ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا، رانندگان و راهداران شهرستان جهرم و استان فارس تشکر کرد و از اجرا پروژه های مهم و کاربردی در شهرستان جهرم همچون روشنایی خطی در تقاطع های خطرناک، تعمیرات فنی و بهسازی جاده جهرم- سیمکان- میمند خبر داد.

وی همچنین در سخنانی از تلاش های صورت گرفته در جریان سیل فروردین ماه گفت و اضافه کرد: با کمک و همراهی مجموعه های مختلف توانستیم عملکرد مطلوبی در کمک رسانی به مناطق سیل زده در فروردین ماه سال جاری داشته باشیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش افزود: دربخش حمل کالاهای اساسی دشمن برنامه ریزی کرده بود که این مهم درجهت خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد اما با تلاش و همت رانندگان توانستیم از این مرحله نیز سربلند بیرون آمده و کالاهای اساسی را به دست مردم برسانیم.

مهندس سیاهپور درمورد حمل کالاهای اساسی گفت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همه توان آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها است و با همکاری شرکت‌های حمل و نقل و صنوف و انجمن‌ها نسبت به جابه‌جایی کالای‌های اساسی مورد نیاز استان تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که همواره گوش به فرمان رهنمودهای ولایت‌فقیه بوده و خود را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۴۰ شرکت در سطح استان در حوزه حمل و نقل کالا مشغول هستند، تصریح کرد: با تلاش و توجه همکاری شرکت‌های حمل و نقل و صنوف و انجمن‌ها هیچ مشکل و یا کمبودی در حمل و نقل کالاهای اساسی در استان فارس نداریم.

مهدی شفیعیان، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در سخنانی از زحمات شبانه روزی و خدمات انجام شده جاده‌ای در شهرستان، از مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس و پرسنل اداره راهداری شهرستان جهرم  تقدیر و تشکر نمود.

در این مراسم از شرکت های برتر در حوزه های حمل و نقل مسافر و کالا، رانندگان پیشکسوت و راهداران برتر تجلیل به عمل آمد.

در ادامه مهندس سیاهپور از پروژه های آن اداره کل در شهرستان جهرم بازدید نمود.