فیلم کوتاه «رخنه» در شیراز کلید خورد
فیلم کوتاه «رخنه» در شیراز کلید خورد

فیلم کوتاه «رخنه» به نویسندگی رضا خارستانی و کارگردانی هاشم بیطرف نوبندگانی در شیراز کلید خورد. به گزارش پگاه خبر ، « رخنه» فیلم کوتاهی با رویکرد سلامت روان فردی است که ریشه در تأثیر معضلات دوران کودکی در بزرگسالی شخص دارد و این اتفاق فرد را جامعه گریز و ضد خانواده میکند.فرید در این […]

فیلم کوتاه «رخنه» به نویسندگی رضا خارستانی و کارگردانی هاشم بیطرف نوبندگانی در شیراز کلید خورد.

به گزارش پگاه خبر ، « رخنه» فیلم کوتاهی با رویکرد سلامت روان فردی است که ریشه در تأثیر معضلات دوران کودکی در بزرگسالی شخص دارد و این اتفاق فرد را جامعه گریز و ضد خانواده میکند.
فرید در این داستان عواقب این معضلات را در زندگی شخصی خود به تصویر می کشد.
در این داستان فرید استاد روانشناسی است که درکنار تدریس شغلی غیر مرتبط با روانشناسی و تدریس دارد که در جای خود می تواند جالب و بحث برانگیز باشد.


 هاشم بی طرف نوبندگانی کارشناس ارشد سینما ، کارگردان این فیلم  متولد ۶۳  فعالیت هنری خود را از عکاسی در هنرستان سال۸۰ آغاز کرده است. وی هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت فیلمسازی فعالیت می نماید و پیش از این ،کارشناس سینمایی حوزه هنری،مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان ،داوری جشنواره فیلم کوتاه ، مشاور هنری، تدریس تصویر برداری، کارگردانی و تدوین را در کارنامه خود دارد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه :
تهیه کننده:شرکت فیلمسازی فدک
نویسنده:رضا خارستانی
تصویر بردار و کارگردان :هاشم بی طرف نوبندگانی

بازیگران:
امیر صادقی،نویدجعفری،روح الله هاشم پور،مریم دهقانی،اکبر نجفی،امین دولت خواه،سارا زارعی،فائزه جباری،ناظره جمالی،نجمه عسگری،فاطمه رحیمی،مریم بی طرف نوبندگانی،ماندانا آذرافرا، یزدان عبدی 
بازیگر کودک:امیر علی برزگر، سپهر رفیعی
مدیر نور و صحنه :مسعود احمدی
تدوین و صدا گذار:شیما پور سهم الدین
دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: رضا خارستانی
بازیگردان:مسعود احمدی
صدا:علیرضا بی طرف نوبندگانی،حسین بی طرف نوبندگانی
دستیار نور و تصویر :عباس قربانی
گریم : زیبا جلودار
گرافیست : بهنام کشاورز
مدیر تولید: بهناز زارع