کشف ۸۲۵ کیلو مواد افیونی در استان فارس
کشف ۸۲۵ کیلو مواد افیونی در استان فارس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۲۵ کیلو مواد افیونی طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان “داراب”، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک پراید مظنون و آن را متوقف کردند. وی ادامه داد: […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۲۵ کیلو مواد افیونی طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان “داراب”، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حبیبی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند، یک خودرو سمند را در این خصوص متوقف و در بازرسی از آن ۱۹۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند؛ در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های شهر شیراز، به ۲ خودرو پژو ۴۰۵ و پراید مظنون و آنها را متوقف کردند.

سردار حبیبی گفت: در بازرسی از این ۲ خودرو، ۳۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.