اهداء ۱۵دستگاه بخاری به خانواده های نیازمند در شیراز
اهداء ۱۵دستگاه بخاری به خانواده های نیازمند در شیراز

همزمان با اجرای طرح قرار دوازدهم و از محل نذورات مردمی بقاع متبرکه شاهداعی الی الله و امامزاده ابراهیم(ع) شیراز وسایل گرمایشی تعدادی از خانوارهای شیرازی فراهم شد.

 

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اعلام این خبر گفت: طرح قرار دوازدهم به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار و به نیت حضرت ولیعصر(عج) همزمان با سراسر کشور و بصورت ماهانه در نقاط مختلف استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه و از محل موقوفات، نیات خیر و نذورات مردمی صورت می پذیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، با اشاره به تامین ۱۵ دستگاه بخاری به منظور اجرای طرح قرار دوازدهم در دی ماه سال جاری گفت: به همت مراکز افق بقعه متبرکه شاهداعی الی الله و با همکاری آستان مقدس ابراهیم بن موسی الکاظم(ع) شیراز همزمان با فرارسیدن فصل سرما، با اهداء بخاری خانواده های نیازمند و تحت پوشش مراکز خیر این بقاع متبرکه مورد حمایت قرار گرفته اند.

صفری ادامه داد: برای تهیه این وسایل گرمایشی در مجموع ۲۶۰ میلیون ریال از محل نذورات مردمی و کمک های خیرین هزینه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس اجرای طرح قرار دوازدهم را فرصتی مغتنم برای مشارکت در امور خیر دانست و ابراز کرد: عموم مردم و خیران می توانند جهت مشارکت در این طرح خداپسندانه به مراکز افق بقاع متبرکه سراسر استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/