راه برای فعالیت سرمایه گذاران در فارس باز است/ در پیشبرد اهداف استان راهی جز رفع مشکلات اقتصادی وجود ندارد
راه برای فعالیت سرمایه گذاران در فارس باز است/ در پیشبرد اهداف استان راهی جز رفع مشکلات اقتصادی وجود ندارد

استاندار فارس گفت: هدف از برگزاری این همایش ها بازکردن راه برای فعالیت های سرمایه گذاران است.

 

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه درسومین همایش سرمایه گذاری فارس در شهرستان  جهرم با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر انقلاب و رفع مشکلات اقتصادی ابراز داشت: تا مسائل اقتصادی در فارس و کشور درست نشود نمی توانیم به مباحث فرهنگی و اعتقادی بپردازیم و کاهش ازدواج جوانان و ایجاد زمینه طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی جوانان است.
وی با بیان اینکه بازارچه دائمی صنایع دستی در جهرم راه اندازی میشود، اظهارداشت: در سفر دوم هیات دولت به فارس راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در سفارتخانه های کشورهای حوزه خلیج فارس در دستور کار قرار گرفت.
مقام عالی دولت در فارس تاکید کرد: هنرمندان صنایع دستی نباید دغدغه فروش آثار خودرا داشته باشند.
استاندار فارس تصریح کرد: با کشف میدانهای جدید انرژی در فارس و با چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری در این زمینه فارس به عنوان استان اول انرژی در کشور مطرح‌می شود و از استان بوشهر پیشی میگیرد.
ایمانیه از سرمایه گذاران خواست که با خیال راحت و افق های بلند در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند.
در ادامه این همایش از فعالین بخش اقتصادی و نواوری تجلیل و دستگاه فن اور و تمام اتوماتیک تیراتور با کاربرد در صنایع و ازمایشگاههای فنی رونمایی شد.
بنا به گزارش پگاه خبر، سومین همایش سرمایه گذاری فارس با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، نمایندگان شهرستان های جهرم فیروز اباد، خفر ، فراشبند و خرامه در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات  استان فارس در شهرستان جهرم برگزار شد.

انتهای پیام/

زرین‌کلاه