از تدوین مکتب اخلاقی شهید دستغیب تا تامین اعتبار اقدامات فرهنگی
از تدوین مکتب اخلاقی شهید دستغیب تا تامین اعتبار اقدامات فرهنگی

ایمانیه ضمن اینکه خواستار تدوین مکتب اخلاقی شهید آیت الله دستغیب شد، افزود: قانون مولدسازی فرصت خوبی برای دستگاه های اجرایی است تا هم سخت افزارهای نیمه تمام خود را تکمیل نمایند و هم به مباحث فرهنگی و اجتماعی بپردازند.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس، خواستار فعالیت دبیرخانه این شورا بصورت قرارگاه، شد و افزود: هفتمین جلسه این شورا در سال جاری را برگزار کرده ایم و توقع داریم اعضا اجرایی این شورا و دبیرخانه فعالیت های خود را بصورت قرارگاه انجام و ساعاتی از روز را در قرارگاه و در کنار یکدیگر به این موضوع اختصاص دهند.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود ضمن اینکه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را ماموریت داد تا با همفکری صاحبان تجربه و واجدین شرایط راه های تامین اعتبار اقدامات فرهنگی را ارائه دهند، گفت: ارگان های فرهنگی دولتی برای تامین اعتبار اقدامات فرهنگی و مذهبی از سمن ها، هیات های مذهبی و فرهنگی الگوبرداری کنند.
وی با اشاره بر اینکه قانون مولدسازی یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای دستگاه های دولتی و اجرایی است، اذعان داشت: قانون مولدسازی فرصت خوبی برای دستگاه های اجرایی است تا هم سخت افزارهای نیمه تمام خود را تکمیل نمایند و هم به مباحث فرهنگی و بپردازند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین خواستار ارائه آثار کمی و علمی ناشی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان شد.

ایمانیه به سالگرد شهادت شهید آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب اشاره کرد و خواستار تدوین مکتب اخلاقی شهید دستغیب شد و گفت: قطعا فردی که در دوران حیات خود، زمینه هدایت افراد زیادی را به راه صحیح فراهم کرده است، می توان با بیان مکتب اخلاقی وی، که ناشی از مکتب اسلام است، زمینه نشر و گسترش اصول اخلاقی صحیح را فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان سخنان خود به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها علیها اشاره کرد و خواستار تمرکز فعالیت های فرهنگی و مذهبی از شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تا ولادت ایشان، بر دانش آموزان و دانشجویان دختر شد.

انتهای پیام/