کشف وضبط دو قبضه اسلحه در شهرستان سرچهان
کشف وضبط دو قبضه اسلحه در شهرستان سرچهان

شکارچیان همچنان در عرصه های طبیعی و محیط زیست شهرستان سرچهان سلاح بر می‌دارند تا گونه های ارزشمند حیات وحش را هدف قرار دهند و محیط بانان پرتلاش محیط زیست با سدی از جان آنان را متوقف میکنند در تازه ترین کشفیات اداره حفاظت محیط زیست سرچهان دو قبضه سلاح از شکارچیان کشف شد.

 

 

 

به گزارش پگاه خبر، محمد رضا میرسلیمانی رییس اداره محیط زیست شهرستان سرچهان در این زمینه گفت: یک قبضه اسلحه دولول ته پر ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه برنوبه همراه قطار فشنگ با ۵ عدد فشنگ و سه عدد کبک شکارشده در حوزه استحفاظی شهرستان سرچهان از شکارچیان به دست آمد.
میرسلیمانی به برخی آسیب های ناشی از شکار بی رویه در طبیعت اشاره کرد و گفت: در جامعه ای که گونه های جانوری آن، بعضاً از چند ده و چند صد رأس گونه جانوری و حیات وحش تجاوز نمی کند، وجود دهها هزار تفنگ شکاری و به تبع آن، میلیون ها گلوله، هرگز نمی تواند وضعیت معقولی باشد.
رییس اداره محیط زیست شهرستان سرچهان خواستار برخورد قاطع و بدون اغماض با شکار بی رویه شد و گفت: حیات وحش اندک شمار در بسیاری از مناطق، در لحظه به لحظه از ۲۴ ساعت، در تیر رس تفنگ های شکاری است تا چه زمانی اراده شکارچیان، به شلیک تعلق گیرد؛ شلیکی که می تواند آخرین موجود از یک گونه را برای همیشه به تاریخ ببرد.
انتهای پیام/