فعالیت در مسیر اهل بیت(ع) صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود
فعالیت در مسیر اهل بیت(ع) صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود

استاندار فارس  با اشاره براینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید….

 

استاندار فارس  با اشاره براینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

به گزارش پگاه خبر،  دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران با اخلاص این ستاد، گفت: پاداش فعالیت های شما عزیزان، در زمانی نمایان می شود که به آن نیاز دارید؛ در دنیایی که باقی خواهد بود و همه محتاج هستند دستان لطف و کرم اهل بیت علیهم السلام همراه و یاور شما خواهد بود.
استاندار فارس در ادامه با تاکید براینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.
دکتر ایمانیه ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات می بایست در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد، لذا در مکاتبه های جداگانه نماینده خود را در هر شهرستان معرفی و زمینه برای کمک خیرین و محبین اهل بیت (ع) فراهم شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس در پایان سخنان خود از بانوان پیشرو در انجام امور خیر قدردانی کرد و افزود: خواهران همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند و از دامن بانوان است که مردان به جایگاه هاس رفیع دست می یابند.