فارس آماده میزبانی از رویدادهای جهانی است/ وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش از ورزشکاران استان حمایت کند
فارس آماده میزبانی از رویدادهای جهانی است/ وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش از ورزشکاران استان حمایت کند

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان موضوعات مختلفی در حوزه ورزش و جوانان استان پرداخت. دکتر رحیمی با بیان اینکه توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان فارس  بر اساس اهداف برنامه راهبردی ورزش […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان موضوعات مختلفی در حوزه ورزش و جوانان استان پرداخت.


دکتر رحیمی با بیان اینکه توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان فارس  بر اساس اهداف برنامه راهبردی ورزش استان و در جهت تحقق چشم‌انداز این برنامه در سال ۱۴۰۰ در چند سال اخیر، عنوان کرد:  این اهداف درکنار  سایر ظرفیت‌های موجود همچون اماکن تاریخی فرهنگی و گردشگری هتل حمل و نقل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان فارس  سبب شده است این استان بیش از پیش قابلیت میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی و ملی را داشته باشد.
 
 وی با اشاره به اینکه فارس در ۶ ماه آینده میزبان ۱۲ رویداد بزرگ ملی و بین المللی است که به موجب آن تعداد بیشماری  مهمان خارجی  و بیش ورزشکار داخلی در آن شرکت می کنند، عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم به عنوان یک ضرورت اجتماعی مساعدت و حمایت ویژه وزرات  از اداره کل ورزش به عنوان متولی این امر سبب برگزاری موفق این برنامه ها خواهد شد.
 استاندار فارس همچنین به اجرای عملیات احداث سالن ۶ هزار نفری  اشاره و خواهان دستور وزیر ورزش به شرکت پیمانکار به منظور تسریع در روند اجرا و پایان پروژه در زمان مقرر شد.
 دکتر رحیمی با اشاره به احداث ۱۰ چمن مصنوعی روستایی در شهرستان شیراز، ۱۰ چمن مصنوعی روستایی در شهرستان جهرم، ۱۵  چمن مصنوعی در شهرستانهای لامرد و مهر با دستور وزیر ورزش اشاره کرد و ادامه داد:  با توجه به اینکه عملیات اجرایی این پروژه ها در حال انجام است ،  دستور وزیر ورزش در پرداخت مطالبه ۵ هزار میلیون ریالی پیمانکاران این پروژه ها موثر خواهد بود.
استاندار فارس همچنین خواهان توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به امور ورزش و جوانان فارس در قالب زیرساخت‌ها، هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌ها، تیم‌ها و سازمان‌های مردم نهاد شد.
 
در این دیدار حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز دکتر رحیمی را همراهی کرد. مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن قدردانی از پیگیری مستمر و توجه ویژه استاندار فارس به حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: در سایه این پیگیری ها و همچنین تلاش‌های همکاران این وزارت خانه در ستاد و استان فارس پیشرفت های درخور توجهی در امور ورزش و جوانان حاصل شده است.
 وی همچنین اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را به منظور تحقق اهداف استان فارس در حوزه ورزش و جوانان خواهد داشت.