هدف غایی ارتقای اسناد هویتی، ارتقای امنیت اسناد هویتی است/ استان فارس در ثبت وقایع حیاتی پیشتاز است
هدف غایی ارتقای اسناد هویتی، ارتقای امنیت اسناد هویتی است/ استان فارس در ثبت وقایع حیاتی پیشتاز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اتقان اسناد هویتی سبب می شود که اینگونه اسناد مورد سوء استفاده قرار نگیرد و در جهت پیشگیری از جعل اسناد هویتی بسیار موثر و اینکه افراد به حفظ اسناد هویتی خود احساس امنیت نمایند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، احمدی زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اتقان اسناد هویتی سبب می شود که اینگونه اسناد مورد سوء استفاده قرار نگیرد و در جهت پیشگیری از جعل اسناد هویتی بسیار موثر و اینکه افراد به حفظ اسناد هویتی خود احساس امنیت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، احمدی زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در همایش روز ملی ثبت احوال در جمع کارکنان اداره کل ثبت احوال استان ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال به بیان اهمیت اداره ثبت احوال و وظایف خطیر آن پرداخت و اداره ثبت احوال را یکی از مهمترین ادارات در بین دستگاههای اجرایی عنوان کرد و از اقدامات موثر صورت گرفته تقدیر و تشکر نمودند.


وی اظهار داشت: تعیین هویت بعنوان یک مولفه اساسی در مسایل اجتماعی مطرح می باشد که با شکل گیری نظام هویتی و همچنین صدور کارت هوشمند برای آحاد جامعه گامی اساسی برای نیل به این مهم است که می تواند ضمن بهره گیری از خدمات اجتماعی برای هر شهروند باعث احراز دقیق هویت افراد و نهایتا ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی در جامعه شود.
احمدی زاده با اشاره به ثبت وقایع حیاتی چهارگانه بعنوان یکی از وظایف اصلی سازمان ثبت احوال گفت: با توجه به ارتقای ثبت وقایع مذکور این آمار مبنایی برای برنامه ریزی های کلان در سطح ملی بوده که از این رهگذر میتوان زمینه شکل گیری نظام جامع  و نوین ثبت احوال را در افقی روشن ترسیم نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به حساسیت بالا و دقت عمل وافر در ثبت وقایع حیاتی در ثبت احوال اشاره کرد و ابراز خرسندی کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در ثبت احوال با نهایت دقت نظر و اشراف لازم انجام می گیرد و همین موضوع استان فارس را در ثبت وقایع حیاتی پیشتاز و شاخص کرده است.
وی به تبیین و تشریح خدمات و اقدامات انجام گرفته در بخش های مختلف در دولت تدبیر و امید پرداخت و اضافه کرد: تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش بینی شده معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن می باشد.


وی در ادامه به موضوع ضرورت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی تاکید کرد و ابراز داشت: در این خصوص اداره کل ثبت احوال یکی از ادارات کل موفق در این حوزه می باشند.
گفتنی است در پایان مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس و نیز مدیر کل ثبت احوال و مدیر کل پست استان از تمبر یابود روز ملی ثبت احوال رونمایی شد و از کارکنان نمونه اداره کل ثبت احوال استان با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.