دیدار مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از دوخانواده شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
دیدار مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از دوخانواده شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

دیدار و سرکشی قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ایثارگران با خانواده های شهید غلامعباس عباسی و شهید محمد جهانگیری از شهدای حادثه تروریستی….

دیدار و سرکشی قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ایثارگران با خانواده های شهید غلامعباس عباسی و شهید محمد جهانگیری از شهدای حادثه تروریستی مرداد ماه سال ۱۴۰۲ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) صورت گرفت.

به گزارش پگاه خبر، قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ایثارگران، به عنوان یکی از نمایندگان تام الاختیار سازمان اداری و استخدامی کشور و با هدف حضور در ستاد ارتباطات مردمی سفر دور دوم ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان فارس، روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ با خانواده های شهید غلامعباس عباسی و شهید محمد جهانگیری از شهدای حادثه تروریستی مرداد ماه سال ۱۴۰۲ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، علی اکبری در این دیدارها که به صورت جداگانه در منزل آن شهیدان عزیز و با حضور خانواده شهید برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست محترم جمهوری و همچنین دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: موفقیت های درخشان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه امنیت با توجه به گذشت نزدیک به نیم قرن از پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت و سایر شهدای عزیز است.
مشاور امور ایثارگران رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه به درد و دل های خانواده های دو شهید معزز گوش سپرد و در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه استخدامی و همچنین ایثارگران، قول همکاری داد.
در پایان این دیدارها، لوح سپاسی از سوی دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، به خانواده های شهدای حادثه تروریستی اخیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، اهداء گردید.

انتهای پیام/