خدمات پزشکی و سلامت فارس فرا ملی است/دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افتخارات ملی استان است
خدمات پزشکی و سلامت فارس فرا ملی است/دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افتخارات ملی استان است

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور دکتر سعید نمکی  وزیر بهداشت برگزار شد ،میزان و کیفیت  ارائه خدمات سلامت در  استان فارس  را از افتخارات ملی برشمرد و خاطرنشان […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور دکتر سعید نمکی  وزیر بهداشت برگزار شد ،میزان و کیفیت  ارائه خدمات سلامت در  استان فارس  را از افتخارات ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی و دانشگاهی پزشکی در شیراز فراتر از سطوح ملی و در سطح بین المللی به مردم خدمات سلامت ارائه می‌کنند.


نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  دانشگاه علوم پزشکی شیراز   از قطب های پزشکی کشور، به ویژه در منطقه جنوب است، عنوان کرد: استان فارس همواره به  جمعیت وسیعی از مراجعان استان های همجوار و حتی فراتر از سطح ملی و در سطح بین المللی ، خدمات پزشکی و درمانی ارائه داده که این موضوع از افتخارات  این استان محسوب می‌شود.
دکتر رحیمی جایگاه کنونی علوم پزشکی در استان و  خدماتی که به اقشار گسترده مردم ارائه می‌شود را حاصل تلاش مسئولان، اساتید و دانشجویانی دانست که در تولید علم و ارائه خدمت به بیماران فعالیت دارند.
 وی افزود: افراد بسیاری در این دانشگاه مسئولیت داشتند که همه با همدلی و همکاری، زمینه ساز  ارتقا خدمات شده و تلاش آن ها در زمان ، در پیشبرد اهداف وزارت بهداشت و افرایش سطح خدمت به هموطنان موثر بوده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه دانشگاه مرکزی برای پرورش استادان نسل آینده است، اظهار کرد: امروز با تلاش‌ های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اساتید نام آوری از این دانشگاه برخاسته اند که دارای اعتبار و جایگاه ارزنده ای در سطوح ملی و بین المللی هستند.
استاندار فارس حاکمیت بر قلوب را از مولفه‌های موفقیت در امر مدیریت دانست و تاکید کرد: این موفقیت محصول ادب اجتماعی، احترام، دانایی ، توانایی و داشتن علم و تخصص است.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت این دانشگاه ایجاد تعامل مثبت با استادان و کارکنان در دستور کار قرار داشته باشد و به دانشجویان نیز اهمیت داده شود.
وی همچنین با اشاره به گستردگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در زمینه پرورش دانشجویان و دستیاران پزشکی، بر لزوم تعالی روز افزون این دانشگاه در ابعاد مختلف تاکید کرد.
دکتر رحیمی همچنین به حجم بالای خدمات مجموعه سلامت استان فارس در جنوب کشور اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست برای افزایش اعتبارات و توجه به توسعه این دانشگاه نگاه ویژه ای داشته باشد.
استاندار فارس  به خدمات نظام سلامت کشور در طی سال های اخیر، در زمینه افزایش تعداد بیمارستان ها، تخت های آموزشی درمانی و حجم خدمات اشاره کرد و این تغییرات را حاصل تلاش مسوولان در وزارت بهداشت دانست.
در این مراسم از زحمات علی بهادر رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر و دکتر مهرداد لطفی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معارفه شد