حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور اوز در کارگاه فرمولهای ازدواج موفق
حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور اوز در کارگاه فرمولهای ازدواج موفق

دانشجویان دانشگاه پیام نور اوز در کارگاه آموزشی فرمولهای ازدواج موفق، شرکت کردند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور اوز، به همت انجمن علمی رشته روانشناسی مرکز اوز، دانشجویان این رشته در کارگاه آموزشی فرمولهای ازدواج موفق که در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شده بود، شرکت کردند. عبدالهادی […]

دانشجویان دانشگاه پیام نور اوز در کارگاه آموزشی فرمولهای ازدواج موفق، شرکت کردند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور اوز، به همت انجمن علمی رشته روانشناسی مرکز اوز، دانشجویان این رشته در کارگاه آموزشی فرمولهای ازدواج موفق که در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شده بود، شرکت کردند.

عبدالهادی حیدری مشاورشبکه بهداشت اوز و مدرس کارگاه گفت: موضوع زوجیت امری بسیار مهم و تکوینی در عالم امکان است و این امر زمانی که به حوزه انسانی وارد می شود جنبه تشریعی و تعقلی به خود می گیرد زیرا آدمی از قوه ی تفکر، تحلیل و گزینش بر اساس عقل برخوردار است .انسان همیشه در تلاش بوده که در تمامی امور از جمله ازدواج موفق باشد و از آن در جهت تعالی روح و جسم خود بهره بگیرد .وی در ادامه افزود: در واقع ازدواح برای انسانها در مرتبه ی دوم اهمیت قرار دارد زیرا هدف انسان  نخست ،کسب آرامش می باشد تا پرتو آن ، بتواند به سعادت  زندگی خانوادگی و اجتماعی خود ، دست پیدا کند.