رونق کسب و کارهای نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان
رونق کسب و کارهای نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان

مدیر کل امداد فارس از امضا تفاهم نامه ۲ ساله با پارک علم و فناوری استان به منظور رونق کسب و کارهای نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان خبر داد.  محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از امضا تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت: این تفاهم به منظور […]

مدیر کل امداد فارس از امضا تفاهم نامه ۲ ساله با پارک علم و فناوری استان به منظور رونق کسب و کارهای نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان خبر داد.


 محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از امضا تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت: این تفاهم به منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان و توسعه اشتغال مددجویان به مدت ۲ سال به امضا رسیده است.
بذرافشان بهره گیری از ظرفیت های طرفین در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت طرح های دانش بنیان در زمینه های گوناگون را از موضوعات تفاهم نامه خواند و افزود: این تفاهم نامه در راستای اولویت­های استان و در زمینه های مختلفی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، صنایع غذای – دارویی، فنی و مهندسی و کسب و کار برای اقشار آسیب پذیر به امضا طرفین رسیده است.
او با اشاره به اهداف این تفاهم نامه، عنوان کرد: طرفین تفاهم نامه متعهد شدند که از ظرفیت یکدیگر جهت توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب پذیر بهره گیرند و در راه توسعه کسب و کار شرکت­های خلاق و دانش­بنیان گام بردارند. همچنین زمینه همکاری شرکتهای پارک را در جهت پشتیبانی از مددجویان مستعد و واجد شرایط در قالب نظام راهبری شغلی فراهم سازند.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد تا از ظرفیت های شرکت های زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان در معرفی و عرضه محصولات و خدمات مددجویان استفاده شده و فرصت های شغلی شرکت های مذکور متناسب با مهارت مددجویان در اختیار آنان قرار گیرد.
بذرافشان در پایان گفت: طبق تفاهم نامه مذکور، کمیته امداد متعهد شد تا ظرفیت های موجود در امداد را معرفی و مددجویان را از طرح های اشتغالزا مطلع کند. مطابق ضوابط جهت اجرای طرح های اشتغال منابع مالی را تامین و از محصولات تولیدی شرکت های مستقر در پارک در رفع نیازهای امداد استفاده کند.