امسال شاهد افزایش تولید در اغلب بخش‌ها هستیم
امسال شاهد افزایش تولید در اغلب بخش‌ها هستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره با این که امسال کشور در بخش های مختلف صنعتی شاهد افزایش تولید است ، گفت: امروز تولید دغدغه اصلی کشور است و خوشبختانه وضعیت شرکت های صنعتی در اغلب استان ها مانند آذربایجان شرقی رو به بهبود است. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره با این که امسال کشور در بخش های مختلف صنعتی شاهد افزایش تولید است ، گفت: امروز تولید دغدغه اصلی کشور است و خوشبختانه وضعیت شرکت های صنعتی در اغلب استان ها مانند آذربایجان شرقی رو به بهبود است.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، رضا رحمانی در جشن رونق تولید شرکت سمتکو به مناسبت دستیابی به بالاترین رکورد تولید در سال های فعالیت آن، سرمایه انسانی را در تولید بسیار مهم دانست و افزود: امروزه شاهد این هستیم که موفقیت های شرکت سمتکو در زمان جوانگرایی این شرکت رخ داده است. 

رحمانی عنوان کرد: صنعتگران، فعالان اقتصادی، معدنکاران و صادرکنندگان با تلاش های خود، امید دشمن را به یاس تبدیل کرده اند و امسال شاهد افزایش تولید در بخش های مختلف کشور هستیم. 

وی با اشاره به توان شرکت سمتکو در حوزه تولید قطعات خودرو، خاطرنشان کرد: این شرکت توان تولید قطعات جدید مورد نیاز در بخش خودرو را دارد و این توانایی را در عمل نیز نشان داده است.

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا (سمتکو) نیز در جشن تولید این شرکت گفت: در ۸ ماهه امسال با تولید همگن حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار عدد کالیپر پراید، ضمن دستیابی به بالاترین میزان تولید طی سال‌های فعالیت شرکت سمتکو و ثبت رکوردی تاریخی ، نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز شاهد رشد ۶۳ درصدی تولید هستیم .

سیدمهدی واعظ موسوی خاطرنشان کرد: شرکت سمتکو به عنوان عضوی از خانواده صنعتی کشور ، با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات وزیر محترم صمت و مدیریت شرکت‌های سایپا و مگاموتور ، با سیاستگذاری اصولی ، هدف گذاری ، برنامه ریزی ، استفاده ی بهینه از منابع و ظرفیتهای موجود و توجه به سرمایه های انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان در تلاش است با ادامه روند افزایشی تولید خود ، تا پایان سال ، رکورد جدیدی را برای تولید سالیانه این شرکت به ثبت برساند .

وی با اشاره به روند رو به رشد شرکت سمتکو گفت: برخلاف تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات خاص حوزه تولید، نه تنها ریزش نیرو نداشتیم، بلکه موفق به جذب نیرو در سال جدید نیز شده ایم .

واعظ موسوی، توجه به جوانگرایی را یکی از سیاست های مدیریت جدید سمتکو دانست و گفت: با تکیه بر نیروی متخصص جوان و استفاده از تجربه کارکنان باسابقه این شرکت موفق به رکورد شکنی شده ایم.