۷۰۰ میلیارد تومان تزریق نقدینگی به شرکت فولاد اقلید پارس
۷۰۰ میلیارد تومان تزریق نقدینگی به شرکت فولاد اقلید پارس

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شرکت فولاد اقلید پارس تزریق شده و با توجه به این تامین اعتبار بزودی شاهد تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه خواهیم بود. مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت توسعه معادن […]

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شرکت فولاد اقلید پارس تزریق شده و با توجه به این تامین اعتبار بزودی شاهد تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه خواهیم بود.
مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار پگاه خبر، با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات کشور از این‌مجموعه ابراز داشت: در این بازدید بر لزوم مساعدت و حمایت مسؤولان استانی در ثبت سفارش تجهیزات موردنیاز شرکت از خارج از کشور تأکید و تصمیم های خوبی اتخاذ شد.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری کل پروژه بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان هست، بیان داشت: سرمایه گذارها شامل ۵۱ درصد شرکت توسعه معادن و فلزات، ۳۰ درصد شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و ۱۹ درصد شرکت بین المللی مهندسی ایران می باشند.
صالحی ادامه داد: در بحث خرید تجهیزات مشکل تحریم وجود دارد که شرکت فولاد با حمایت از شرکت های داخلی و دانش بنیان درصد عظیمی از محصولات را از داخل تامین می کند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی به بحث اشتغال در این پروژه عظیم نیز اشاره کرد و یاداور شد: در بحث اشتغال بیش از ۳۵۰ نفر مستقیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر غیر مستقیم، در فاز اول کارخانه مشغول به کار خواهند شد که این روند در فازهای بعدی فولاد بیشتر خواهد شد.
صالحی از زمان تخمینی بهره برداری شرکت فولاد اقلید پارس در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی زیربنایی این مجموعه ۱۸.۷۹ درصد است.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده موانع موجود در پیشرفت فیزیکی پروژه رفع و با توجه به تزریق نقدینگی پیشرفت پروژه دوچندان خواهد شد.
وی درپایان از مردم شهرستان اقلید بخاطر صبوری و همدلی در اجرای پروژه های عمرانی و پیشرفت شهرستان تشکر کرد و افزود: افتخار بنده خدمت به همشهریان است وقول خواهیم داد که تا پایان سال ۱۴۰۴ این پروژه به اتمام و بهره برداری برسد و بتوانیم از ظرفیتها و توانمندی مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
صدیقه زرین کلاه