ارایه خدمات دندانپزشکی جهادی به مردم روستای «هکوان»
ارایه خدمات دندانپزشکی جهادی به مردم روستای «هکوان»

اعضای کانون جهادی کیش اندیش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مردم روستای «هکوان» شهرستان کوار، خدمات جهادی تخصصی سلامت ارایه کردند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشجویان کانون جهادی کیش اندیش، با حضور […]

اعضای کانون جهادی کیش اندیش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مردم روستای «هکوان» شهرستان کوار، خدمات جهادی تخصصی سلامت ارایه کردند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشجویان کانون جهادی کیش اندیش، با حضور در منطقه محروم هکوان در شهرستان کوار، موفق به ارایه خدمات سلامت در زمینه چشم پزشکی شدند.

دکتر «کوروش عزیزی» ادامه داد: در این فعالیت ارزشمند جهادی به ۱۲۰ نفر از مردم این منطقه خدمات چشم پزشکی و بینایی سنجی ارایه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه این اردو با نام و یاد شهدای جان بر کف گردان عمار برگزار شد، بیان کرد: ۱۶ نفر از اهالی روستای هکوان که به خدمات تخصصی تر نیاز داشتند، برای ادامه درمان به جراحان متخصص و فوق تخصص شیراز معرفی و هدایت شدند.

او افزود: این اردوی یک روزه که با حضور تعداد محدودی از جهادگران کانون دانشجویی کیش اندیش برگزار شد، با رضایت و استقبال اهالی این منطقه کمتر توسعه یافته همراه بود.

دکتر عزیزی از استمرار و توسعه فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و نیازسنجی های انجام شده، گروه های هدف در سطح استان، اولویت بندی شده و خدمات جهادی مناسبی به آنها ارایه می شود.

روستای هکوان در دهستان فرمشکان شهرستان کوار، دارای کمتر از هزار نفر جمعیت بوده و با توجه به شرایط منطقه، به ارایه خدمات جهادی در زمینه سلامت، نیازمند است