حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)/ حضور سریع پلیس برای کمک به عوامل تامینی حرم
حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)/ حضور سریع پلیس برای کمک به عوامل تامینی حرم

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: بر اثر حمله تروریستی شامگاه امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام یک نفر شهید و هفت تن دیگر مجروح شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح جزییات این حادثه گفت حوالی ساعت ۱۹ امروز ۲۲ مرداد ماه بدنبال اعلام حادثه تروریستی […]

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: بر اثر حمله تروریستی شامگاه امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام یک نفر شهید و هفت تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح جزییات این حادثه گفت حوالی ساعت ۱۹ امروز ۲۲ مرداد ماه بدنبال اعلام حادثه تروریستی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله نیروهای واکنش سریع پلیس برای کمک به عوامل تامینی حرم مطهر در محل حادثه حضور پیدا کرده و با همکاری عوامل امنیتی و انتظامی فرد تروریست را هنگام ورود به حرم از سمت باب المهدی دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۸ تیغه خشاب کشف گردید.
سردار حبیبی تاکید کرد ماموران انتظامی و امنیتی در محل حادثه حضور دارند و وضعیت به حالت عادی برگشته و عبور و مرور به صورت روان درجریان است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی برای کمک به عوامل تامینی حرم به قید فوریت در صحنه حضور داشته و در تامین امنیت زائران و شهروندان نقش خود را ایفا نموده است.

انتهای پیام/