ساماندهی حاشیه  بلوار رحمت شیراز
ساماندهی حاشیه  بلوار رحمت شیراز

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز ، مهندس سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان، ساماندهی حاشیه معابر و ایجاد چشم انداز و منظر مناسب شهری عملیات اجرایی ساماندهی بلوار رحمت در حال اجراست. سروی با بیان اینکه، در بعضی از […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز ، مهندس سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان، ساماندهی حاشیه معابر و ایجاد چشم انداز و منظر مناسب شهری عملیات اجرایی ساماندهی بلوار رحمت در حال اجراست.


سروی با بیان اینکه، در بعضی از قسمت های بلوار مذکور که بعنوان یکی از محور های اصلی منطقه چهار نیازمند ساماندهی و بهسازی می باشد گفت: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده ضلع شمالی آن حد فاصل بلوار سفیر به طرف خیابان صفایی شمالی اقدامات لازم جهت ساماندهی حاشیه مسیر که دارای سیما ومنظر نامناسب شهری و عدم کارایی بوده در دست اجراست.


وی افزود: هدف از اجرای اینگونه پروژه ها پویایی بیشتر این فضاها و در جهت برآورده ساختن نیاز مردم، کاهش آسیب های اجتماعی و رفع نقاط بی دفاع شهری ، ارتقا آرامش و سلامتی شهروندان، بهسازی و زیبا سازی حاشیه بلوارها می توان اشاره کرد.


وی ادامه داد: عملیات عمرانی این محدوده شامل اجرای موزاییک فرش ، تک لبه، سکوی نشیمن، مسیر پیاده روی ، اجرا نور پردازی و مبلمان پارکی می باشد و تا کنون با پیشرفت فیزیکی۳۵ در صد در حال اجراست.