نمایش قدرت مردم، جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌کند/ شورای هماهنگی صدای انقلاب و حلقه وصل میان مردم و انقلاب اسلامی است
نمایش قدرت مردم، جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌کند/ شورای هماهنگی صدای انقلاب و حلقه وصل میان مردم و انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی صدای انقلاب و حلقه وصل میان مردم و انقلاب اسلامی است که حضور مردم در مناسبتها موجب کمک به تقویت بنیه دفاعی و امنیت نظام جمهوری اسلامی میشود و نمایش قدرت مردم، جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌کند. به گزارش پگاه خبر، […]


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی صدای انقلاب و حلقه وصل میان مردم و انقلاب اسلامی است که حضور مردم در مناسبتها موجب کمک به تقویت بنیه دفاعی و امنیت نظام جمهوری اسلامی میشود و نمایش قدرت مردم، جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌کند.
به گزارش پگاه خبر، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوازدهم مردادماه سال ۵۹ به فرمان امام خمینی( ره)  تاسیس شد، اظهار داشت: جهت هماهنگی بین مردم در مناسبتهای مختلف با دستگاههای مربوطه این نهاد تشکیل و شروع به کار کرد.
وی با اشاره به وظایف این نهاد ابراز داشت: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس اساسنامه در حوزه سیاست گذاری، برنامه‌ریزی، سازمان دهی، نظارت و راهبری و همکاری  در مناسبت‌های ملی مذهبی، سیاسی و انقلابی می باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: این شورا، سیاست گذاری، راهبری و نظارت در برخی از مناسبت‌های مهم همچون روز جمهوری اسلامی، سالروز قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنردر هفته دولت، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بزرگداشت۱۳ آبان، روز جهانی قدس، جشن‌های نیمه شعبان، برنامه های دهه ولایت، دهه کرامت و برنامه ریزی دهه فجر را با توجه به مناسبت‌های ملی، مذهبی و سیاسی بر عهده دارد.
حجت الاسلام ملک مکان به اهمیت تشکیل شورا اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد بستر مناسبی برای تعمیم باورها و ترویج فرهنگ انقلابی، زنده نگه داشتن انقلاب، اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، برگزاری مراسم عمومی در داخل و خارج کشور، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و تشکل‌های مردمی برای برگزاری مراسم ها از جمله اهداف این نهاد می باشند.
وی با بیان اینکه ۲۰ نهاد عضو شورا می باشند و برنامه ریزی و همفکری با شورا دارند، افزود: نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاههای زیر نظر این شورا، از دیگر ضرورت‌های تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار داشت: در راستای وظایف شورا نتایجی عاید می شود که موجب کمک به تقویت بنیه دفاعی و امنیت نظام جمهوری اسلامی میشود و نمایش قدرت مردم، جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین‌المللی بیشتر می‌کند.
حجت الاسلام ملک مکان با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم در مراسمات موجب دفع تهدیدات و ناامیدی دشمن می شود، تصریح کرد: تقویت وفاق ملی، وحدت کلمه و ایجاد ثبات و ارامش در جامعه از دیگر اهداف شورای هماهنگی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: اگر جریان سازی فرهنگی تقویت شود، روحیه امید، شادابی و نشاط و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی جامعه بالا میرود و اعلام مواضع و مطالبات محوری مردم در این مناسبت‌ها از مسئولین بیان می‌شود.
انتهای پیام/
زرین کلاه