رونق صنعت گردشگری فارس با بهره برداری از طرح آزاد راه شیراز-اصفهان
رونق صنعت گردشگری فارس با بهره برداری از طرح آزاد راه شیراز-اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه بازدید از قطعه هشت آزاد راه شیراز-اصفهان با بیان اینکه طول این آزاد راه به مسافت ۲۲۵ کیلومتر می باشد افزود: قطعه هشت این طرح دارای هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی است. استاندار فارس  کاهش مسافت و افزایش ایمنی تردد را از جمله نتایج […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه بازدید از قطعه هشت آزاد راه شیراز-اصفهان با بیان اینکه طول این آزاد راه به مسافت ۲۲۵ کیلومتر می باشد افزود: قطعه هشت این طرح دارای هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی است.


استاندار فارس  کاهش مسافت و افزایش ایمنی تردد را از جمله نتایج احداث این آزاد راه عنوان کرد و افزود : جاذبه های گردشگری مختلفی در این طرح دیده شده که موجب رونق بیشتر این صنعت در فارس می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری به موقع از این طرح بزرگ استانی اظهار داشت: آزاد راه شیراز – اصفهان به عنوانِ بزرگترین طرح عمرانی جنوب کشور با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: ادامه  مسیر این آزاد راه به سمت جنوب کشور تحول مهمی در حوزه حمل و نقل و کاهش هزینه های مرتبط خواهد داشت.
گفتنی است در این بازدید وزیر راه و شهرسازی از نزدیک با فعالیت های این طرح آشنا شد.