بررسی و رفع مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس
بررسی و رفع مشکلات ۱۸ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بهره مندی از علم، دانش و تکنولوژی روز دنیا و بسترسازی و زمینه سازی برای افزایش تولید ملی در رشد و شکوفایی بنگاه های اقتصادی و صنعتی تاثیر مسقیم دارد. به گزارش پگاه خبر ، سه شنبه دهم مرداد ماه سالجاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بهره مندی از علم، دانش و تکنولوژی روز دنیا و بسترسازی و زمینه سازی برای افزایش تولید ملی در رشد و شکوفایی بنگاه های اقتصادی و صنعتی تاثیر مسقیم دارد.

به گزارش پگاه خبر ، سه شنبه دهم مرداد ماه سالجاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و اعضا ء کارگروه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد .
حمیدرضا ایزدی ابراز داشت: پانصد و سی دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس برگزار شد ، دراین نشست موارد و موضوعات تعداد ۱۸ بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی و صنعتی در زمینه پالت چوبی، گلخانه، طرح پروار بندی گوسفند، فرآورده های گوشتی و … موضوعاتی در زمینه پیگیری تغییر کاربری زمین، درخواست تسهیلات ، همچنین پیگیری وگزارش انجام برخی مصوبات قبل در این نشست مطرح و با حضوراعضاء کارگروه و بانک های عامل مصوبات صادر و راهکارهای عملیاتی و اجرایی اتخاذ گردید.
وی با اشاره به استمرار جلسات رفع موانع بنگاه های اقتصادی و تولیدی بیان کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اولویت و هدف ایجاد، توسعه و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و  تولیدی جهت تحقق اهداف اقتصادی استان است.
ایزدی با تاکید بربهره مندی تکنولوژی روز دنیا در راستای گسترش صنایع در سطح کلان و خرد افزود : بهره مندی از علم، دانش و تکنولوژی روز دنیا و بسترسازی و زمینه سازی برای افزایش تولید ملی در رشد و شکوفایی بنگاه های اقتصادی ، صنعتی تاثیر مسقیم دارد.

انتهای پیام/

زرین کلاه