سه والیبالیست فارس به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند
سه والیبالیست فارس به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱۸ بازیکن را به سومین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرد که در بین آنها سه بازیکن از فارس حضور دارند. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، نایب رییس هیات والیبال استان فارس اظهار داشت: الهام فلاح، سارا نظری و ریحانه کریمی سه بانوی دعوت شده از […]

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱۸ بازیکن را به سومین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرد که در بین آنها سه بازیکن از فارس حضور دارند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، نایب رییس هیات والیبال استان فارس اظهار داشت: الهام فلاح، سارا نظری و ریحانه کریمی سه بانوی دعوت شده از استان فارس هستند.

طاهره بهرام زاده ادامه داد: این اردو از بیست و هشتم آذرماه ۹۸ جاری تهران آغاز می‌شود و تا ششم دی‌ماه ۹۸ ادامه دارد.

او بیان کرد: تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن آماده می‌کند.

همچنین تعدادی از کارشناسان و پیشکسوتان فارس در گفت و گو با ایرنا اعلام کردند: والیبال این استان حدود یک سال است که پس از انتخاب رییس جدید این هیات، در رده بانوان و آقایان با رکود بی‌سابقه مواجه شده و خبری از رقابت لیگ استانی و حضور در مسابقه‌های کشوری نیست.

به گفته آنان، در گذشته نه چندان دور، هشت بازیکن از فارس به تیم ملی بانوان دعوت و چندین بازیکن هم ملی پوش شدند در حالی که هم اینک سه بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

قاسم مقیمی که عضو شورای اسلامی شهر شیراز است، دی‌ماه ۹۷ برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات والیبال استان فارس انتخاب شد.

رقابت‌های انتخابی والیبال بانوان برای حضوردر  المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن، دی‌ماه ۹۸ در کشور تایلند برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که در سال ۱۳۳۲ خورشیدی تاسیس شد هنوز موفق به حضور در المپیک نشده اما در چند دوره در بازی‌های مقدماتی حضور داشته است.