برترین تیراندازان دختر و پسر فارس معرفی شدند
برترین تیراندازان دختر و پسر فارس معرفی شدند

پیکارهای تیراندازی دختران و پسران استان فارس در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند. به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، دبیر هیات تیراندازی استان فارس، جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مسابقه‌ها که در سالن تیراندازی شهید دستغیب شیراز برگزار […]

پیکارهای تیراندازی دختران و پسران استان فارس در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، دبیر هیات تیراندازی استان فارس، جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مسابقه‌ها که در سالن تیراندازی شهید دستغیب شیراز برگزار شد، ۴۰ تیرانداز با هم به رقابت پرداختند.

مجتبی ملایی اظهار داشت: در رشته تفنگ بادی پسران، محمد کاظم جعفری از باشگاه سپاه فجر مقام نخست را کسب کرد، رضا صادقی از سپاه فجر نایب قهرمان شد و محمد رجبیان از هیات تیراندازی شیراز هم به مقام سوم رسید.

او گفت: در رشته تپانچه بادی هم، مانی خزائلی از باشگاه سپاه فجر بر سکوی قهرمانی ایستاد، امید پناه بر خدا از هیات تیراندازی شیراز و علی دهقان از ارسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

ملایی ادامه داد: همچنین در رشته تفنگ بادی دختران، زهرا پناه بر خدا از هیات تیراندازی شیراز مدال طلا را بر گردن آویخت، مرضیه میر از باشگاه سپاه فجر نشان نقره گرفت و هانیه دهقانی از ارسنجان هم به مدال برنز دست یافت و در رشته تپانچه بادی هم، معصومه رحیمی از ارسنجان، ریحانه کوهکن از باشگاه سپاه فجر و ستایش کشاورز از هیات تیراندازی شیراز به ترتیب عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پایان این رقابت‌ها از نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی و جوایز نقدی تقدیر شد.