روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی موفق به کسب امتیاز کامل شاخصهای ارزیابی عملکرد روابط عمومی بهزیستیهای سراسر کشور گردید. عبدالرحمان سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به استناد اعلام نظام نامه نظارتی ستاد بر استان، روابط عمومی بهزیستی فارس برای […]
روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی موفق به کسب امتیاز کامل شاخصهای ارزیابی عملکرد روابط عمومی بهزیستیهای سراسر کشور گردید.
عبدالرحمان سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به استناد اعلام نظام نامه نظارتی ستاد بر استان، روابط عمومی بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ و عملکرد عالی در بین روابط عمومی بهزیستی های سراسر کشور گردیده است.
سلیم حقیقی ضمن تبریک این موفقیت به تلاشگران عرصه روابط عمومی در ستاد و شهرستانهای سراسر استان فارس گفت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی به عنوان سرفصلی از اخلاق، علم و هنر در تبیین عملکرد و دستاوردهای سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست، بدون شک کسب امتیاز کامل و موفقیت روابط عمومی بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی ،مرهون تلاشهای شبانه روزی همه کارشناسان و رابطین ارجمند روابط عمومی در بهزیستیهای سراسر استان فارس است.
سلیم حقیقی اظهار داشت سازمان بهزیستی با دامنه فعالیت گسترده،بیش از ۱۵۰ نوع خدمت و فعالیت را به جامعه هدف و عموم مردم ارائه میکند که شامل گستره ی خدمات از مشاورات ژنتیک پیش ازتولد تا سالمندی است که نقش بسزایی در پیشگیری از معلولیت ها،پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی به افراد نیازمند خواهد داشت و شناساندن این مجموعه فعالیت ها به عموم مردم نیازمند احساس مسئولیت اجتماعی و حمایت خبرنگاران،اصحاب رسانه و دوستداران سلامت و رفاه اجتماعی است.
مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس در پایان از خبرنگاران ارجمند و اصحاب رسانه برای همراهی و پوشش خبری تصویری فعالیت ها و خدمات بهزیستی فارس که برگرفته از حس نوع دوستی و مسئولیتپذیری اجتماعی ایشان است تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/