سه کلیک تا وکیل
سه کلیک تا وکیل

ایده پرداز و سرمایه گذار اپلیکیشن فراوکلا گفت: با اپلیکیشن و سایت فراوکلا مردم‌می توانند در زمان و شرایط و خاص اطلاعات حقوقی دریافت کنند. به گزارش پگاه خبر، امیر گندمکار با اشاره به اینکه مردم مشکلات حقوقی بسیاری دارند، ابراز داشت: عمده مشکلات حقوقی مردم از عدم اگاهی انان به قوانین است که ما […]

ایده پرداز و سرمایه گذار اپلیکیشن فراوکلا گفت: با اپلیکیشن و سایت فراوکلا مردم‌می توانند در زمان و شرایط و خاص اطلاعات حقوقی دریافت کنند.
به گزارش پگاه خبر، امیر گندمکار با اشاره به اینکه مردم مشکلات حقوقی بسیاری دارند، ابراز داشت: عمده مشکلات حقوقی مردم از عدم اگاهی انان به قوانین است که ما برای برطرف شدن برخی از این مشکلات این اپلیکیشن را طراحی کرده ایم.
وی با بیان اینکه متاسفانه درحال حاضر کتابخوانی کم شده و مردم نمی توانند برای اطلاع از قانون سریع به کتاب مراجعه کنند، افزود: هدف از این اپلیکیشن ارتقا اطلاع عمومی مردم و کاهش مشکلات حقوقی مردم است.
گندمکار ادامه داد: عموم مردم می توانند با اپلیکیشن فراوکلا تمام سوالات حقوقی خود در جنبه های کیفری، مهاجرتی، ملکی، خانواده و غیره را با وکلای باسابقه مطرح کنند.
سرمایه گذار این طرح ابراز داشت: بخش حقوقی تخصصی نیست و وکلا در تمام دعاوی شرکت می کنند، ما با ارائه این اپلیکیشن این بحث را تخصصی کردیم و وکیل مربوط به هربخش کار تخصصی خودرا انجام می دهد.
وی گفت: با تخصصی شدن این موضوع کیفیت بالا می رود و زمان دادرسی کمتر شده و هزینه های مشاوره هم کاهش پیدا می کند.
گندمکار با اشاره به هزینه های مشاوره بیان کرد: افراد متقاضی برای ۷دقیقه ۶۵هزارتومان، ۱۵ دقیقه ۱۳۰هزارتومان،  ۴۵دقیقه ۱۹۰تومان و یک ساعت ۲۵۰هزارتومان حق مشاوره تلفنی پرداخت می کنند.
وی افزود: ۷۳درصد این هزینه به وکیل مربوطه تعلق می گیرد.
گندمکار در ادامه عنوان کرد: حدود ۱۰۰نفر وکیل پایه یک در اپلیکیشن فراوکلا ثبت نام کرده اند و اماده ارائه مشاوره هستند.
کارشناس ارشد معماری ادامه داد: افراد می توانند برای کسب خدمات مطابق با رزومه وکیل رو انتخاب کنند.
وی افزود: در کمتر از یکماه حدود ۳۰۰ نفر به این اپلیکیشن مراجعه و مشاوره گرفته اند.
انتهای پیام/
زرین کلاه