درخشش کودک و نوجوان فارسی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا
درخشش کودک و نوجوان فارسی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا

  مدیر کل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان از درخشش دو عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» خبر داد. به گزارش پگاه خبر، علی خواجه نژادیان با اشاره به این کسب افتخار ابراز داشت: سه عضو کانون پرورش فکری نشان افتخار […]

 

مدیر کل کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان از درخشش دو عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» خبر داد.

به گزارش پگاه خبر، علی خواجه نژادیان با اشاره به این کسب افتخار ابراز داشت: سه عضو کانون پرورش فکری نشان افتخار و پنج عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان دیپلم افتخار این رویداد هنری را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: ریحانه صالحیان ۷ ساله از مرکز شماره یک داراب استان فارس با راهنمایی مربی خود سمیه افشاری و فرانک پورعلی ۱۸ ساله از لارستان فارس با راهنمایی مربی‌اش منصوره تقوی‌فرد موفق به دریافت نشان افتخار شدند.
مدیر کل کانون افزود: مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۲ با موضوع «منظره‌ای که دوستش دارم، طبیعتی که باید حفظ و نگهداری کنم» برگزار شد که از بین ۵۰۹۸ اثر رسیده از ۶۶ کشور جهان، هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شدند.
وی اعلام کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۹۳ اثر در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه حضور داشت.

انتهای پیام/
.