صحرارود میزبان تعزیه “از برکه غدیر تا گودال قتلگاه”
صحرارود میزبان تعزیه “از برکه غدیر تا گودال قتلگاه”

  بزرگترین تعزیه میدانی کشور با عنوان “از برکه غدیر تا گودال قتلگاه” در صحرارود شهرستان فسا برگزار می شود. به گزارش پگاه خبر، مسئول روابط عمومی تعزیه عاشوراییان صحرارود فسا، در جمع خبرنگاران گفت:یک هکتار زمین برای اجرای تعزیه و ١٠ هکتار برای پارکینگ وسایل نقلیه تماشاگران که از سراسر استان حضور دارند، پیش […]

 

بزرگترین تعزیه میدانی کشور با عنوان “از برکه غدیر تا گودال قتلگاه” در صحرارود شهرستان فسا برگزار می شود.
به گزارش پگاه خبر، مسئول روابط عمومی تعزیه عاشوراییان صحرارود فسا، در جمع خبرنگاران گفت:یک هکتار زمین برای اجرای تعزیه و ١٠ هکتار برای پارکینگ وسایل نقلیه تماشاگران که از سراسر استان حضور دارند، پیش بینی شده است.
حمید حیدری با اشاره به تعداد بازیگران و تدارکات تعزیه ابراز داشت: این تعزیه با ۶۰۰ نفربازیگر و هزار نفر تدارکات پشت صحنه برگزار می‌شود.
وی تحقیق در مورد اجرای درست تعزیه توسط هیات امنا را مهم دانست و بیان کرد: شش ماه مطالعه از کتابهای مّتقل، مجموعه دانشنامه امام حسین(ع) و اسرار آل احمد زیر نظر اساتید دانشگاه شیراز، قم و تهران صورت گرفته است.
مسئول روابط عمومی تعزیه عاشورائیان صحرارود اظهار داشت: این تعزیه در تاریخ ۱۲ مردادماه و مصادف با شانزدهم محرم برگزار می‌شود که پیش بینی می شود بین  ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر برای تماشای این تعزیه شرکت کنند.
حیدری به هزینه برگزاری این تعزیه اشاره کردو گفت: با کمک مردم صحرارود و خیرین هزینه ای بالغ بر۱۵۰تا ۲۰۰میلیون تومان برای برگزاری این مراسم انجام‌ می شود.

انتهای پیام/
زرین‌کلاه