می توانیم با تولید محتوای مناسب، کودکان را با ارزش‌ها آشنا کنیم
می توانیم با تولید محتوای مناسب، کودکان را با ارزش‌ها آشنا کنیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور در صدا و سیمای مرکز فارس در دیدار با احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیما و معاونان صدا، سیما و خبر استان گفت: کانون به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، مخاطب را با […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور در صدا و سیمای مرکز فارس در دیدار با احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیما و معاونان صدا، سیما و خبر استان گفت: کانون به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، مخاطب را با ارزش‌ها آشنا می‌کند.
به گزارش پگاه خبر، سعیدرضا کامرانی در این دیدار ابراز داشت: مخاطبان برنامه‌های کانون، کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به شیوه‌های غیرمستقیم، اثربخشی برنامه‌ها در زمینه‌ی ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم و در این راه نیازمند همیاری بیشتر صدا و سیما هستیم تا با ساخت برنامه‌های مشترک، پوشش خبری برنامه‌ها و معرفی فعالیت‌های کانون، گام مؤثری را در غنی‌تر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان برداریم.
کامرانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سابقه حضور کانون پرورش فکری در عرصه تعلیم و تربیت بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد. کانون همچنان به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، مخاطب را با ارزش‌ها آشنا می‌کند..
کامرانی به فعالیت‌ها و مأموریت‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و ادامه داد: ۵۸ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با حضور مربیان و کارشناسان توانمند، پذیرای کودکان و نوجوانان است. فعالیت کانون زبان ایران در استان، جشنواره قصه‌گویی، کتاب‌های صوتی و موفقیت اعضا در عرصه‌های ملی و بین‌الملل، از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون فارس از آن‌ها با پهلوانیان سخن گفت.
احمد پهلوانیان برای هر نوع همکاری با کانون فارس اعلام امادگی کرد و از کامرانی خواست با اطلاع رسانی و معرفی برنامه‌های کانون به صدا و سیما و ایجاد تعامل بیشتر، زمینه‌ی معرفی کانون و فعالیت‌ها بیش از پیش صورت پذیرد. پهلوانیان کانون را دارای ظرفیت بالایی دانست که به دلیل تنوع و فضای دلپذیر کانون، می‌تواند هر روز ساعت‌هایی از برنامه صدا و سیما را به آن اختصاص داد.
در این نشست معاونان صدا، سیما و خبر نیز زمینه‌های همکاری صدا وسیمای مرکز فارس و کانون در حوزه‌های مختلف را برشمرده و آمادگی خود برای همکاری و تولید و ضبط برنامه را اعلام کردند.

انتهای پیام/