واکنش محیط بان پارک ملی بمو برای پایش اتش سوزی
واکنش محیط بان پارک ملی بمو برای پایش اتش سوزی

محیط بان پارک ملی بمو با مشاهده آتش سوزی در ارتفاعات مشرف به روستای بردج و مخروبه های مجاور روستا اقدام به اطلاع رسانی و جلوگیری از گسترش این آتش سوزی به مناطق همجوار پارک کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، به […]

محیط بان پارک ملی بمو با مشاهده آتش سوزی در ارتفاعات مشرف به روستای بردج و مخروبه های مجاور روستا اقدام به اطلاع رسانی و جلوگیری از گسترش این آتش سوزی به مناطق همجوار پارک کرد.
به گزارش پگاه خبر به نقل از  روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، به نقل از محمدجانی، رئیس پارک ملی بمو، این اقدام محسن یعقوب زاده موجب شد تا عرصه های طبیعی پارک ملی بمو از سرایت آتش در امان بماند، محیط بانان پارک ملی بمو در تلاشی شبانه روزی برای مراقبت از طبیعت و انفال الهی در این منطقه می کوشند و اقدامات آنان قابل تقدیر است.
محمدجانی ابراز داشت: در این حادثه نیز در کمترین زمان ممکن با هماهنگی شورا و اهالی روستای بردج و آتش نشانی و محیط بانان و مدیریت بحران محیط زیست قبل از آسیب به منطقه آتش سوزی مهار شد.
پارک ملی بمو از پارک‌های ملی ایران در استان فارس است. این پارک که نامش را از کوه بمو گرفته است، در ۱۰ کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد و حدود ۵۰ سال است که مورد حفاظت قرار گرفته و همجوار با شهرستان زرقان در مسیر بزرگراه شیراز – اصفهان واقع شده‌است. پارک ملی بمو ۴۸ هزار هکتار وسعت دارد و یکی از مناطق چهارگانه طبیعی در استان فارس است.
انتهای پیام/